Objednávka

Vyhrajte každý den 300 Kč na nákup a zapojte se do slosování o čtečku PocketBook.

Efektivní inovace

Efektivní inovace
Tištěná kniha

60 % (1 Hodnocení)

Efektivní inovace

60 % (1 Hodnocení)

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2010

218 Kč

Běžná cena 299 Kč

Ušetříte 81 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

  • Nakladatel
  • Kategorie
  • Jazyk
    • čeština
  • Počet stránek
    • 234
  • Výška
    • 211.00 mm
  • Šířka
    • 160.00 mm
  • Hloubka
    • 15.00 mm
  • Hmotnost
    • 0.34 kg
  • Typ vazby
    • brožovaná
  • Ean
    • 9788086851044
  • ISBN
    • 8086851044

O knize

Tvůrčí myšlení či disponování novými myšlenkami a nápady se stává stále důležitější součástí práce. Inovace ale znamenají více než pouhou osobní tvořivost. Je to proces zavádění nových myšlenek, které uspokojují zákazníky. Objevuje se v každém typu podnikání v průběhu všech fází a může zahrnovat celý tým na pracovišti....
Tvůrčí myšlení či disponování novými myšlenkami a nápady se stává stále důležitější součástí práce. Inovace ale znamenají více než pouhou osobní tvořivost. Je to proces zavádění nových myšlenek, které uspokojují zákazníky. Objevuje se v každém typu podnikání v průběhu všech fází a může zahrnovat celý tým na pracovišti. Inovace by měly být...
Tvůrčí myšlení či disponování novými myšlenkami a nápady se stává stále důležitější součástí práce. Inovace ale znamenají více než pouhou osobní tvořivost. Je to proces zavádění nových myšlenek, které uspokojují zákazníky. Objevuje se v každém typu podnikání v průběhu všech fází a může zahrnovat celý tým na pracovišti. Inovace by měly být základní součástí vaší obchodní strategie. Efektivní inovace má proto tři překrývající se dimenze. 1.Na první místo vyzdvihuje autor vás a vaše schopnosti. Proč? Protože vaše schopnosti jsou zrnka písku v organizační ústřici, z nichž se mohou vytvořit lesklé bílé perly. Organizace nemají nové myšlenky. Ani týmy nemají nové myšlenky – pouze jednotlivci přicházejí s novými myšlenkami. A proto jste vy na prvním místě. 2.Chcete-li nové myšlenky dostat na trh, musíte spolupracovat v týmu, protože jedinec to sám nezvládne. Inovace vyžadují týmovou spolupráci uvnitř i mezi týmy, protože i vy můžete být součástí několika týmů: hlavního týmu či funkčního týmu, projektové skupiny, kroužku kvality, výkonného řídícího týmu či správní rady. 3.Organizace, pro kterou pracujete, v sobě zahrnuje veškeré své součásti, včetně vás a týmů, do nichž patříte, ale představuje více než pouhou sumu svých částí. Žije svým vlastním životem.

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat