Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 260.00 mm
-
Šířka
- 203.00 mm
-
Hloubka
- 5.00 mm
-
Hmotnost
- 0.18 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 72
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788072353538
-
ISBN
- 8072353535
O knize
Angličtina pro 4. ročník ZŠ je určena pro výuku cizího jazyka v druhém roce povinné jazykové výuky na ZŠ. Navazuje na Angličtinu pro 3. r. ZŠ, vydanou úspěšně v roce 2006. V těchto dnech byla vydána UČEBNICE, PRACOVNÍ SEŠIT A CD s nahrávkami slovní zásoby, dialogů, říkanek a písniček, jež jsou obsaženy v učebnici. Do...
Angličtina pro 4. ročník ZŠ je určena pro výuku cizího jazyka v druhém roce povinné jazykové výuky na ZŠ. Navazuje na Angličtinu pro 3. r. ZŠ, vydanou úspěšně v roce 2006. V těchto dnech byla vydána UČEBNICE, PRACOVNÍ SEŠIT A CD s nahrávkami slovní zásoby, dialogů, říkanek a písniček, jež jsou obsaženy v učebnici. Do konce srpna bude...
Angličtina pro 4. ročník ZŠ je určena pro výuku cizího jazyka v druhém roce povinné jazykové výuky na ZŠ. Navazuje na Angličtinu pro 3. r. ZŠ, vydanou úspěšně v roce 2006. V těchto dnech byla vydána UČEBNICE, PRACOVNÍ SEŠIT A CD s nahrávkami slovní zásoby, dialogů, říkanek a písniček, jež jsou obsaženy v učebnici. Do konce srpna bude tento soubor doplněn (stejně jako tomu je u souboru pro 3. ročník) dvěma sadami hracích karet - KVARTETA pro nácvik slovíček a jednoduché konverzace a METODICKOU KNIHOU PRO UČITELE. Výhodou této řady angličtin je to, že autorka je zkušená učitelka a také zkušená autorka učebnic a učebních textů pro děti daného věku. Snaží se žáky motivovat k učení se angličtině, nezatěžovat je neatraktivními tématy. Výhodou je i výrazná opora o český jazyk, veškerý vysvětlovací aparát je v češtině, což usnadňuje pochopení učiva ve škole i v domácí přípravě. Gramatika je probírána na příkladech s ohledem na to, co znají žáci z výuky v českém jazyce. V každé lekci jsou uvedena slovíčka a fráze s českým překladem, kompletní slovníček je uveden jak v učebnici (řazení abecedně), tak v pracovním sešitě (řazení po lekcích). Celý soubor je koncipován v souladu s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro jazykové vzdělávání a má schvalovací doložku MŠMT (č.j. 15 610/2007-22 dne 12. 7. 2007).