"Nemůžeš-li poučti, alespoň pobav", tvrdí brněnský profesor práv a známý publicista Petr Hajn. On sám ovšem dovede obojí, a to nejen ve vztahu k právu. Dokazuje to ve své knížce, kde jsou četné stránky věnovány i otázkám marketingu a médií. Reklamní praktiky - ty prostoduché i rafinované - autor popisuje zejména v oddílu "Restované právní rady s oblohou". Zde hospodářské pracovníky jistě zaujme nejen ona "obloha" v podobě zajímavých historek i anekdot, ale dozví se leccos i o rizicích při smluvním jednání. Tomuto tématu jsou věnovány též další fejetony jako například "Komerční kontrakty a nesouměrně krájená krúta", Nepřiměřená cena?", "Chtěl být milionářem", "Výhodný trest" a jiné.
Autor: | |
---|---|
Vydavatel: | C.H.BECK |
Počet stran: | 260 |
Vydáno: | 2007 |
Jazyk: | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
EAN: | 9788071796602 |