Příručka pro učitele k Čítance 4 přináší komplexní vhled do problematiky současného vyučování českého jazyka v 5. ročníku a jeho propojení s literární výchovou. Nastiňuje téma mezioborových souvislostí, komentuje možnosti práce s čítankou i z tohoto úhlu pohledu, zaměřuje se na funkční pojetí ilustrací a podrobné poznámky věnuje i povaze pracovního sešitu a možnostem jeho využití. V následující části se potom podrobně soustředí na jednotlivé kapitoly Čítanky z hlediska jejich zaměření, co se týče motivačního textu i vybraných ukázek.stupni ZŠ (očekávané výstupy, klíčové kompetence, mezioborové souvislosti, průřezová témata).
Autor: | |
---|---|
Vydavatel: | Prodos |
Počet stran: | 24 |
Vydáno: | 2008 |
Jazyk: | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
EAN: | 9788072301942 |