Objednávka

Vyhrajte každý den 300 Kč na nákup a zapojte se do slosování o čtečku PocketBook.

Zlatá kniha komunikace

Zlatá kniha komunikace
Tištěná kniha

62 % (18 Hodnocení)

Zlatá kniha komunikace

62 % (18 Hodnocení)

Tištěná kniha - vázaná s laminovaným potahem

rok vydání 2010

372 Kč

Běžná cena 489 Kč

Ušetříte 117 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Prezentační dovednosti, Prodejní dovednosti, orientace na zákazníka, Vyjednávání, mediace, facilitace, Zvládání konfliktů včetně emočně vypjatých, Něco více o asertivitě, Motivování, motivující kritika, Týmová práce, efektivní porady, Řečnický takt, Odolávání trikům, řečnické džudo, Mimoslovní komunikace, Fyzická...
Prezentační dovednosti, Prodejní dovednosti, orientace na zákazníka, Vyjednávání, mediace, facilitace, Zvládání konfliktů včetně emočně vypjatých, Něco více o asertivitě, Motivování, motivující kritika, Týmová práce, efektivní porady, Řečnický takt, Odolávání trikům, řečnické džudo, Mimoslovní komunikace, Fyzická komunikace - resisting,...
Prezentační dovednosti, Prodejní dovednosti, orientace na zákazníka, Vyjednávání, mediace, facilitace, Zvládání konfliktů včetně emočně vypjatých, Něco více o asertivitě, Motivování, motivující kritika, Týmová práce, efektivní porady, Řečnický takt, Odolávání trikům, řečnické džudo, Mimoslovní komunikace, Fyzická komunikace - resisting, Emotion management, ®Psychovzorce

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

62%

(18 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

4.2.2017

1

Není to špatné. Řada pouček je opravdu prakticky využitelná ale zase takový klenot to není:-) Jako takový sympatický průlet psychologií komunikace ale postačí. Občas by neuškodilo trochu ubrat na sebechvále. Na druhou stranu, v knize je tak nějak vše podstatné co o komunikaci při podnikání nebo jednání se zákazníkem potřebujete( jak autor sám v textu často uvádí :-) ) a proto vám opravdu stačí přečíst...
Není to špatné. Řada pouček je opravdu prakticky využitelná ale zase takový klenot to není:-) Jako takový sympatický průlet psychologií komunikace ale postačí. Občas...
Není to špatné. Řada pouček je opravdu prakticky využitelná ale zase takový klenot to není:-) Jako takový sympatický průlet psychologií komunikace ale postačí. Občas by neuškodilo trochu ubrat na sebechvále. Na druhou stranu, v knize je tak nějak vše podstatné co o komunikaci při podnikání nebo jednání se zákazníkem potřebujete( jak autor sám v textu často uvádí :-) ) a proto vám opravdu stačí přečíst jen tuto knihu a neztrácet čas s kvanty manažerských motivačních příruček a další takové literatury.
Číst více Číst více
26.1.2023
Pro mne strašlivé. Možná snad příručka pro hluchoněmého Emzáka, co právě přistál a začal vidět a slyšet. Pozorný čtenář možná najde v celé knize 1-2 novinky a pravdy, jinak je to slátanina o tom, jaký je autor velký pašák.
Pro mne strašlivé. Možná snad příručka pro hluchoněmého Emzáka, co právě přistál a začal vidět a slyšet. Pozorný čtenář možná najde v celé knize 1-2 novinky a pravdy...
Pro mne strašlivé. Možná snad příručka pro hluchoněmého Emzáka, co právě přistál a začal vidět a slyšet. Pozorný čtenář možná najde v celé knize 1-2 novinky a pravdy, jinak je to slátanina o tom, jaký je autor velký pašák.
Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat