Objednávka

Vyhrajte každý den 300 Kč na nákup a zapojte se do slosování o čtečku PocketBook.

Regulace médií

Regulace médií
Tištěná kniha

80 % (1 Hodnocení)

Regulace médií

80 % (1 Hodnocení)

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2010

336 Kč

Běžná cena 400 Kč

Ušetříte 64 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Kniha je určena jak pro studenty předmětů zabývajících se mediálním právem, tak pro vlastníky či pracovníky médií i širší odbornou veřejnost, která se o problematiku médií zajímá. Kniha vysvětluje právní podmínky vzniku oprávnění provozovat některá média (periodický tisk a rozhlasové a televizní vysílání) a meze...
Kniha je určena jak pro studenty předmětů zabývajících se mediálním právem, tak pro vlastníky či pracovníky médií i širší odbornou veřejnost, která se o problematiku médií zajímá. Kniha vysvětluje právní podmínky vzniku oprávnění provozovat některá média (periodický tisk a rozhlasové a televizní vysílání) a meze přípustných obsahových...
Kniha je určena jak pro studenty předmětů zabývajících se mediálním právem, tak pro vlastníky či pracovníky médií i širší odbornou veřejnost, která se o problematiku médií zajímá. Kniha vysvětluje právní podmínky vzniku oprávnění provozovat některá média (periodický tisk a rozhlasové a televizní vysílání) a meze přípustných obsahových omezení mediálních sdělení. Jsou v ní již zapracovány poslední legislativní změny, vycházející z rozdělení elektronických mediálních služeb na audiovizuální mediální služby lineární a nelineární. Problematika je nazírána především z pohledu správněprávního, na konkrétních příkladech jsou demonstrovány instituty obecného správního práva. Správněprávní pohled však musí být nutně korigován optikou ústavněprávní.

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat