Objednávka

Moderní přístupy k řízení výroby

Moderní přístupy k řízení výroby
Tištěná kniha

80 % (1 Hodnocení)

Moderní přístupy k řízení výroby

80 % (1 Hodnocení)

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2012

436 Kč

Běžná cena 440 Kč

Ušetříte 4 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

  • Nakladatel
  • Edice
  • Kategorie
  • Jazyk
    • čeština
  • Počet stránek
    • 176
  • Výška
    • 240.00 mm
  • Šířka
    • 163.00 mm
  • Hloubka
    • 10.00 mm
  • Hmotnost
    • 0.30 kg
  • Typ vazby
    • brožovaná
  • Ean
    • 9788071793199
  • ISBN
    • 9788071793199

O knize

Třetí doplněné vydání nejprodávanější publikace ediční řady C. H. Beck pro praxi přináší v oblasti přístupu k řízení výroby řadu nových postřehů. Kniha si v průběhu let získala oblibu nejen u manažerů, kteří jsou v praxi nuceni rychle reagovat na měnící se podmínky podnikání, ale slouží i jako učebnice v MBA a MSc...
Třetí doplněné vydání nejprodávanější publikace ediční řady C. H. Beck pro praxi přináší v oblasti přístupu k řízení výroby řadu nových postřehů. Kniha si v průběhu let získala oblibu nejen u manažerů, kteří jsou v praxi nuceni rychle reagovat na měnící se podmínky podnikání, ale slouží i jako učebnice v MBA a MSc programech B.I.B.S. -...
Třetí doplněné vydání nejprodávanější publikace ediční řady C. H. Beck pro praxi přináší v oblasti přístupu k řízení výroby řadu nových postřehů. Kniha si v průběhu let získala oblibu nejen u manažerů, kteří jsou v praxi nuceni rychle reagovat na měnící se podmínky podnikání, ale slouží i jako učebnice v MBA a MSc programech B.I.B.S. - vysoké školy a také na dalších školách v České republice i na Slovensku. Za čtyři roky, které uplynuly od předchozího vydání, došlo k řadě změn. Především tlak na ceny výrobků a služeb, a tím na výrobní náklady, v důsledku světových ekonomických problémů dále zesílil. Firmy v tomto prostředí hledají veškeré možnosti, jak náklady na výrobu snížit, a to při zachování konkurenceschopnosti výrobků. Klasické Porterovo schéma polarizovaných nákladových a diferencovaných strategií již mnohdy neplatí. Zákazník stále častěji požaduje specifické výrobky a služby za nízkou cenu. V konkurenčním prostředí obstojí zcela jistě jen ty podniky, které budou přicházet na trh s novými produkty, budou mít výraznou inovační schopnost a budou umět efektivně řídit své náklady. Dvojnásob pak platí toto tvrzení v současné složité ekonomické situaci.

Další knihy od autorů

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat