Objednávka

Vyluxusované mozky

Vyluxusované mozky
Tištěná kniha Levná kniha

83 % (16 Hodnocení)

Vyluxusované mozky

83 % (16 Hodnocení)

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2012

99 Kč

Běžná cena 399 Kč

Ušetříte 300 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a přibližuje psychologické triky, pasti a úskoky, kterých firmy a jejich...
Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a přibližuje psychologické triky, pasti a úskoky, kterých firmy a jejich marketéři využívají k...
Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a přibližuje psychologické triky, pasti a úskoky, kterých firmy a jejich marketéři využívají k ovlivňování zákazníků, aby je přiměli k nákupu. Překlad z angličtiny Milan Dvořák.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

83%

(16 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

6.1.2013

1

Výborná kniha, která na první pohled vypadá dle anotace, že je určená odborné veřejnosti (ekonomům, marketingovým specialistům), ale opak je pravdou. Odborníci totiž tyto věci a triky marketerů znají, ale většina lidí žije v "nevědomosti". Co nás ovlivňuje při nákupu? Firmy působí už na kojence dokonce i na plod v lůnu. Velký vliv hrají sociální sítě, někde někam dáte, že se Vám kniha, film nebo třeba...
Výborná kniha, která na první pohled vypadá dle anotace, že je určená odborné veřejnosti (ekonomům, marketingovým specialistům), ale opak je pravdou. Odborníci totiž...
Výborná kniha, která na první pohled vypadá dle anotace, že je určená odborné veřejnosti (ekonomům, marketingovým specialistům), ale opak je pravdou. Odborníci totiž tyto věci a triky marketerů znají, ale většina lidí žije v "nevědomosti". Co nás ovlivňuje při nákupu? Firmy působí už na kojence dokonce i na plod v lůnu. Velký vliv hrají sociální sítě, někde někam dáte, že se Vám kniha, film nebo třeba určitá značka líbí, tak "lovci dat" dokáží tyto informace okamžitě zpracovat, vytěžit a pak Vám jakoby náhodou chodí cílené nabídky toho, co sháníte, co kupujete, co se Vám líbí....Soukromí je prakticky nemožné udržet, to bychom nesměli používat internet, mobilní telefon, platební karty, ani žádné věrnostní karty, kterých už v i v ČR je tisíce, prakticky každý obchod má slevové karty, jejichž používáním o sobě dáváme vědět moc a moc informací, které zkušené firmy umí analyzovat a díky nim vydělat tisíce. Opravdu velmi zajímavá kniha, doporučuji všem. Kniha navazuje na autorovu knihu Nákup-ologie, která je taky o této problematice a taky je velmi čtivě napsaná.
Číst více Číst více
16.3.2016
Autor popisuje triky a praktiky, které používají firmy, aby zvedly prodeje svých výrobků. Kniha vše ukazuje na konkrétních příkladech. Člověk si ani neuvědomuje, jak je každodenně ovlivňován a jak je možné zákazníky podvědomě motivovat ke koupi. Doporučuji přečíst.
Autor popisuje triky a praktiky, které používají firmy, aby zvedly prodeje svých výrobků. Kniha vše ukazuje na konkrétních příkladech. Člověk si ani neuvědomuje, jak...
Autor popisuje triky a praktiky, které používají firmy, aby zvedly prodeje svých výrobků. Kniha vše ukazuje na konkrétních příkladech. Člověk si ani neuvědomuje, jak je každodenně ovlivňován a jak je možné zákazníky podvědomě motivovat ke koupi. Doporučuji přečíst.
Číst více

Více od autora:

Martin Lindstrom

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat