Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 236.00 mm
-
Šířka
- 168.00 mm
-
Hloubka
- 16.00 mm
-
Hmotnost
- 0.43 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 288
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788072611911
-
ISBN
- 9788072611911
O knize
Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a přibližuje psychologické triky, pasti a úskoky, kterých firmy a jejich...
Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a přibližuje psychologické triky, pasti a úskoky, kterých firmy a jejich marketéři využívají k...
Marketingový vizionář a autor marketingových bestsellerů se více než dvacet let pohyboval v prvních liniích válek značkových produktů. Dnes ve své nejnovější knize podává zasvěcený pohled zevnitř odvětví, soustřeďuje pozornost do vlastních řad a přibližuje psychologické triky, pasti a úskoky, kterých firmy a jejich marketéři využívají k ovlivňování zákazníků, aby je přiměli k nákupu. Překlad z angličtiny Milan Dvořák.