Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 207.00 mm
-
Šířka
- 145.00 mm
-
Hloubka
- 14.00 mm
-
Hmotnost
- 0.29 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 212
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788020022745
-
ISBN
- 9788020022745
O knize
Příručka je pojata jako úvod do studia základních problémů výuky cizích jazyků. Jde především o metadidaktiku cizích jazyků, čili o pojmový systém didaktiky cizích jazyků, o filozofii, logiku a metodologii vědy. Jejím přednostním posláním není předmětnou oblast, v daném případě cizojazyčné vyučování a učení,...
Příručka je pojata jako úvod do studia základních problémů výuky cizích jazyků. Jde především o metadidaktiku cizích jazyků, čili o pojmový systém didaktiky cizích jazyků, o filozofii, logiku a metodologii vědy. Jejím přednostním posláním není předmětnou oblast, v daném případě cizojazyčné vyučování a učení, optimalizovat, formulovat...
Příručka je pojata jako úvod do studia základních problémů výuky cizích jazyků. Jde především o metadidaktiku cizích jazyků, čili o pojmový systém didaktiky cizích jazyků, o filozofii, logiku a metodologii vědy. Jejím přednostním posláním není předmětnou oblast, v daném případě cizojazyčné vyučování a učení, optimalizovat, formulovat preference těch či oněch řešení, nýbrž jde o něco jiného – o sebepoznání. Význam metavědy, resp. metateorie pro cizojazyčné vyučování a učení spočívá v tom, že přispívá k definování kategorií a pojmů, které bývají vykládány a aplikovány přibližně, nejasně, nebo dokonce nepatřičně. Přitom nejde jen o formální, akademickou záležitost. Jde i o otázku navýsost praktické důležitosti, protože jasné kategorie a pojmy umožňují spolehlivá praktická řešení. Publikace je určena didaktikům cizích jazyků, učitelům cizích jazyků a studentům učitelství cizích jazyků.