Objednávka

IS/IT strategie krok za krokem
Tištěná kniha

Bez hodnocení

IS/IT strategie krok za krokem

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2015

485 Kč

Běžná cena 490 Kč

Ušetříte 5 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

IS/IT jsou z pohledu současné praxe managementu rozporuplný fenomén. Pro každou organizaci mohou být příležitostí – strategickou zbraní, prostředkem pro získávání strategických informací z oblasti vývoje nových výrobků a služeb, nových trhů, způsobů organizace a řízení, komunikace a vytvářená distribučních kanálů se...
IS/IT jsou z pohledu současné praxe managementu rozporuplný fenomén. Pro každou organizaci mohou být příležitostí – strategickou zbraní, prostředkem pro získávání strategických informací z oblasti vývoje nových výrobků a služeb, nových trhů, způsobů organizace a řízení, komunikace a vytvářená distribučních kanálů se zákazníky a dodavateli...
IS/IT jsou z pohledu současné praxe managementu rozporuplný fenomén. Pro každou organizaci mohou být příležitostí – strategickou zbraní, prostředkem pro získávání strategických informací z oblasti vývoje nových výrobků a služeb, nových trhů, způsobů organizace a řízení, komunikace a vytvářená distribučních kanálů se zákazníky a dodavateli, prostředkem zvyšování produktivity, efektivnosti, kvality, flexibility výroby a služeb. IS/IT jsou nezbytné vzhledem ke globalizaci a zvyšující se dynamice trhů, zkracování inovačních cyklů a zvyšování intenzity konkurenčního boje. Stále více rozhodují o podnikatelském úspěchu či neúspěchu. Zasahují do všech oblastí managementu a týkají se stále většího okruhu zainteresovaných osob (stakeholders). Na druhé straně, i přes trendy zvyšování výkonů a snižování jednotkových nákladů na IS/IT, zejména hardware, jsou IS/IT velmi nákladné a manažeři mívají problém se zdůvodňováním návratnosti příslušných investic. Je důležité, aby oblast IS/IT byla efektivně řízena, a to na všech úrovních – strategické, taktické a operativní. Nejdůležitější je přitom strategický úroveň, protože rozhodování uskutečňována na strategické úrovni řízení ovlivňují úspěšnost podnikání nejvíce. Publikace přináší konkrétní návod, jak při formulaci IS/IT strategie v praxi postupovat a jak ji správně implementovat. Je určena zejména manažerům podniků a studentům MBA.

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat