Objednávka

Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky

Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky
Tištěná kniha

Bez hodnocení

Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky

Bez hodnocení

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2014

342 Kč

Běžná cena 389 Kč

Ušetříte 47 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede unikátním světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především aktivním tvůrcům názvů z řad laické i odborné veřejnosti. Autoři publikace vysvětlují podstatu obchodního názvu, jeho smysl a důležitost....
Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede unikátním světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především aktivním tvůrcům názvů z řad laické i odborné veřejnosti. Autoři publikace vysvětlují podstatu obchodního názvu, jeho smysl a důležitost. Copywriteři a marketéři...
Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede unikátním světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především aktivním tvůrcům názvů z řad laické i odborné veřejnosti. Autoři publikace vysvětlují podstatu obchodního názvu, jeho smysl a důležitost. Copywriteři a marketéři zde najdou celou řadu kreativních tipů, jak při vytváření názvu postupovat a čeho se vyvarovat. Podle doporučených postupů si můžete sami krok za krokem vytvořit obchodní jméno. Dozvíte se, která hlediska vzít v úvahu při změně názvu (rebranding) nebo při přeoznačení (rebadged, badge engineering). Autoři se nevyhýbají ani citlivému tématu pověsti, poctivosti a autenticitě obchodního názvu. Zmiňují také všechny klíčové zákonné požadavky, platné v České republice od roku 2014, vysvětlují rozdíly mezi dovětkem, zvláštním označením, obchodní značkou a ochrannou známkou. Druhá část knihy obsahuje inspirativní příběhy více než tří stovek úspěšných obchodních názvů. V knize najdete mnohdy neznámé souvislosti ze světa obchodních značek. Na konkrétních příkladech zároveň lépe pochopíte, jak komunikace skrze atraktivní název může fungovat.

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat