Objednávka

Konzument

Konzument
Tištěná kniha

80 % (3 Hodnocení)

Konzument

80 % (3 Hodnocení)

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2015

256 Kč

Běžná cena 350 Kč

Ušetříte 94 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele? Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj konzumenta ve Spolkové republice, zcela jistě může být velmi podnětná i pro čtenáře českého. Zvláště v souvislosti s častými aférami v oblasti spotřebního zboží a...
Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele? Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj konzumenta ve Spolkové republice, zcela jistě může být velmi podnětná i pro čtenáře českého. Zvláště v souvislosti s častými aférami v oblasti spotřebního zboží a hlavně potravin může...
Jaký je typický konzument? Jak se vyvíjí a jak ho nejlépe manipulovat? Čeho dosáhla ochrana spotřebitele? Ačkoli kniha Nepomuka Gasteigera popisuje vývoj konzumenta ve Spolkové republice, zcela jistě může být velmi podnětná i pro čtenáře českého. Zvláště v souvislosti s častými aférami v oblasti spotřebního zboží a hlavně potravin může být kniha se svými postřehy velkou inspirací. Lehkým, leckdy vtipným jazykem zasazuje konzumenta, hlavní postavu konzumní společnosti, do celospolečenských souvislostí. Přeložil Milan Váňa.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

80%

(3 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

21.8.2016
Je to moje druhá kniha z této edice a musím říct že tak pěkné vydání se jen tak nevidí, bohužel v této knize tvořily 1/4 textu poznámky pod čarou psané v němčině (přesně 966 poznámek) a v textu se občas nacházely anglické úryvky, což ale dokážu pochopit. Co se týče obsahu, čekal jsem něco trochu jiného, kniha se zabývala především reklamou a její podprahové manipulaci v 50. letech a ještě k tomu ve...
Je to moje druhá kniha z této edice a musím říct že tak pěkné vydání se jen tak nevidí, bohužel v této knize tvořily 1/4 textu poznámky pod čarou psané v němčině...
Je to moje druhá kniha z této edice a musím říct že tak pěkné vydání se jen tak nevidí, bohužel v této knize tvořily 1/4 textu poznámky pod čarou psané v němčině (přesně 966 poznámek) a v textu se občas nacházely anglické úryvky, což ale dokážu pochopit. Co se týče obsahu, čekal jsem něco trochu jiného, kniha se zabývala především reklamou a její podprahové manipulaci v 50. letech a ještě k tomu ve Spolkové republice. Kniha obsahuje několik užitečných myšlenek a zajímavostí jako je vývoj konzumenta (schopnost kritiky reklamy, poptávka...). Knihu bych doporučil především lidem zajímající se o marketing, ale pro běžného člověka nemá velký užitek.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat