Objednávka

Vyhrajte každý den 300 Kč na nákup a zapojte se do slosování o čtečku PocketBook.

Výzkum médií

Výzkum médií
Tištěná kniha

86 % (3 Hodnocení)

Výzkum médií

86 % (3 Hodnocení)

Tištěná kniha - ostatní

rok vydání 2015

251 Kč

Běžná cena 299 Kč

Ušetříte 48 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České...
Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Čtenáři si tak...
Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Čtenáři si tak osvojí základní pravidla vědecké práce a postupy vytváření a ověřování poznatků v oblasti mediálních, kulturálních a částečně i komunikačních studií. Text představuje především linii vycházející ze sociologické tradice. Publikace čtenářům: * pomáhá zvýšit obeznámenost s termíny z oblasti výzkumu médií a s jejich správným užíváním; * usnadňuje pochopit vztah mezi teoretickou a empirickou částí vědy, mezi teorií a konkrétními výzkumnými technikami; * poskytuje znalost základních výzkumných postupů, metod a technik na poli mediálních, komunikačních a kulturálních studií, a to jak ve vztahu k mediálním obsahům, tak k jejich příjemcům; * zvyšuje schopnost porozumět závěrečným zprávám z výzkumných šetření jak v odborných časopisech, tak z obecně dostupných zdrojů a umět posoudit kvalitu prezentovaných dat a vyvozených závěrů; * rozvíjí dovednosti potřebné pro přípravu a realizaci výzkumu mediální komunikace; * zvyšuje schopnost vhodně a jasně prezentovat výzkumná zjištění akademické obci i široké veřejnosti; * upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat při realizaci vlastního šetření a publikování jeho výsledků.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

86%

(3 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

23.5.2021
Skvělá příručka pro přípravu výzkumu, a to ať už na bakalářskou či diplomovou práci, nebo na grantový projekt. Přehledně popisuje všechny fáze navrhování výzkumu a vysvětluje různé metody, kterými lze ke zkoumanému materiálu přistoupit. Po roce na katedře mediálních studií v magisterském programu mohu upřímně říct, že je to nejlepší kniha, která by se mi bývala byla hodila už na bakaláři.
Skvělá příručka pro přípravu výzkumu, a to ať už na bakalářskou či diplomovou práci, nebo na grantový projekt. Přehledně popisuje všechny fáze navrhování výzkumu a...
Skvělá příručka pro přípravu výzkumu, a to ať už na bakalářskou či diplomovou práci, nebo na grantový projekt. Přehledně popisuje všechny fáze navrhování výzkumu a vysvětluje různé metody, kterými lze ke zkoumanému materiálu přistoupit. Po roce na katedře mediálních studií v magisterském programu mohu upřímně říct, že je to nejlepší kniha, která by se mi bývala byla hodila už na bakaláři.
Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat