Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 230.00 mm
-
Šířka
- 163.00 mm
-
Hloubka
- 15.00 mm
-
Hmotnost
- 0.33 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 204
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788074850677
-
ISBN
- 9788074850677
O knize
Tato kniha je nejen příručkou pro ty, kdo chtějí posilovat roli mentoringu a budovat mentorské kapacity v českých školách, ale i inspirací pro všechny, kteří podporují změny, kterým je vystaveno tradiční školství v prostředí rostoucího počtu alternativních forem vzdělávání. Udržet vzdělávací monopol není sice...
Tato kniha je nejen příručkou pro ty, kdo chtějí posilovat roli mentoringu a budovat mentorské kapacity v českých školách, ale i inspirací pro všechny, kteří podporují změny, kterým je vystaveno tradiční školství v prostředí rostoucího počtu alternativních forem vzdělávání. Udržet vzdělávací monopol není sice dlouhodobě možné, ale jeho...
Tato kniha je nejen příručkou pro ty, kdo chtějí posilovat roli mentoringu a budovat mentorské kapacity v českých školách, ale i inspirací pro všechny, kteří podporují změny, kterým je vystaveno tradiční školství v prostředí rostoucího počtu alternativních forem vzdělávání. Udržet vzdělávací monopol není sice dlouhodobě možné, ale jeho ztráta nebude znamenat ani konec tradičních forem vzdělávání formou povinné školní docházky. Systém, školy, ale i jednotliví pedagogové však na větší konkurenční tlak musí být připraveni. Jednotlivé kapitoly reprezentují základní oblasti problematiky mentoringu. Použité metody směřují k posílení rozvoje kompetencí pedagogů v rámci základního, středního a vyššího odborného stupně vzdělávání. Koncepce knihy je navržena především tak, aby zlepšila postavení cílové skupiny pedagogů a posílila úlohu mentoringu. Kombinací zvolených metod dojde jak k prohloubení odborné znalosti a kvalifikaci pedagogů v oblasti mentoringu, tak ke zlepšení pedagogických schopností směřujících ke zkvalitnění sdílení zkušeností mezi pedagogy. Stěžejní část knihy tvoří pasáž věnovaná postavení mentoringu v českém školství a jeho aplikaci ve školní praxi, část věnovaná ICT jako podpoře mentoringu a část věnovaná metodám vzdělávání dospělých a institucionalizaci mentoringu na českých školách. Na závěr jsou uvedeny dosavadní zkušenosti českých škol prostřednictvím případových studií. Záměr autorů je vytvořit praktickou příručku a tím podpořit využívání mentoringu a posílení mentorských kapacit na školách v ČR.