Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 240.00 mm
-
Šířka
- 170.00 mm
-
Hloubka
- 15.00 mm
-
Hmotnost
- 0.44 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 2556
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788087981184
-
ISBN
- 9788087981184
O knize
Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do kterých se obchodník skutečně dostává. Vysvětluje, jak chování prodejce v konkrétní situaci působí, co vyvolává a jaké může mít důsledky....
Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do kterých se obchodník skutečně dostává. Vysvětluje, jak chování prodejce v konkrétní situaci působí, co vyvolává a jaké může mít důsledky. Kniha je psaná...
Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do kterých se obchodník skutečně dostává. Vysvětluje, jak chování prodejce v konkrétní situaci působí, co vyvolává a jaké může mít důsledky. Kniha je psaná srozumitelným jazykem, s historkami, které dobře ilustrují, jak je prodejní činnost pestrá a různorodá. Rodícím se prodejcům kniha pomůže najít směr a správnou cestu. Zkušeným umožní sebereflexi, připomene stereotypy, kterým podléháme, a dodá motivaci k vyzkoušení nových technik. Pokud chcete aktivně pracovat na sebezdokonalení a navyšování prodejních výsledků, tato kniha vám bude skvělým průvodcem. Dozvíte se, jak pracovat na sobě, poznávat typy zákazníků, jejich osobnost a volit styl komunikace tak, aby působil motivačně. Čtenář – obchodník porozumí klíčové roli vztahů, řízení rozhovoru, emoční inteligenci, odhalování potřeb klientů, příčinám a řešení případného konfliktu s klienty, ale i nátlakovým a manipulativním technikám některých zákazníků, a dalším situacím z obchodní praxe.