Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 240.00 mm
-
Šířka
- 170.00 mm
-
Hloubka
- 10.00 mm
-
Hmotnost
- 0.24 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 136
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788073582647
-
ISBN
- 9788073582647
O knize
Příručka reaguje na novelu školského zákona vyhlášenou dne 8. 6. 2016 ve Sbírce zákonů v částce 68 pod číslem 178/2016 Sb., která zavádí jednotné přijímací zkoušky, a zohledňuje podobu testů vytvořených Centrem pro zjišťování výsledků vzdělávání (dříve CERMAT) v rámci pilotního ověřování organizace přijímacího řízení v...
Příručka reaguje na novelu školského zákona vyhlášenou dne 8. 6. 2016 ve Sbírce zákonů v částce 68 pod číslem 178/2016 Sb., která zavádí jednotné přijímací zkoušky, a zohledňuje podobu testů vytvořených Centrem pro zjišťování výsledků vzdělávání (dříve CERMAT) v rámci pilotního ověřování organizace přijímacího řízení v roce 2015 a...
Příručka reaguje na novelu školského zákona vyhlášenou dne 8. 6. 2016 ve Sbírce zákonů v částce 68 pod číslem 178/2016 Sb., která zavádí jednotné přijímací zkoušky, a zohledňuje podobu testů vytvořených Centrem pro zjišťování výsledků vzdělávání (dříve CERMAT) v rámci pilotního ověřování organizace přijímacího řízení v roce 2015 a pokusného ověřování organizace přijímacího řízení v roce 2016. Publikace poskytuje základní informace, tipy a doporučení k jednotným přijímacím zkouškám na osmiletá i šestiletá gymnázia. Titul je sestaven podle platných RVP pro základní školy a Standardů pro základní vzdělávání. Testy připravují žáky na formu i obsah didaktického testu z matematiky. Sbírková část obsahuje přibližně 250 úloh na procvičení ke každé ze čtyř oblastí vymezených Standardy pro základní vzdělávání: Číslo a početní operace Závislosti, vztahy a práce s daty Geometrie v rovině a prostoru Nestandardní aplikační úlohy Úlohy odpovídají zadávaným typům úloh v didaktickém testu – výběr z pěti možností, svazek tří dichotomických úloh, přiřazovací úlohy, otevřené úlohy. Barevně odlišené jsou úlohy pro uchazeče o studium na šestiletých gymnáziích. Žákům 5. ročníků přitom doporučujeme projít i úlohy určené pro starší žáky, protože cílem přijímacího řízení je vybrat nejlepší žáky ročníku a o přijetí může rozhodovat schopnost zorientovat se i v náročnějších zadáních. Žákům 7. tříd naopak doporučujeme přípravu zahájit úlohami určenými pro mladší žáky, aby byla jejich příprava systematická a neopomněli v ní jednodušší úlohy, které se však při přijímacím řízení mohou v testu rovněž objevit. Deset didaktických testů (7 testů pro uchazeče o studium na osmiletých gymnáziích a 3 testy pro uchazeče o studium na šestiletých gymnáziích), jejichž struktura odpovídá dosud zadaným ostrým a ilustračním testům Cermatu.