Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 155.00 mm
-
Šířka
- 110.00 mm
-
Hloubka
- 13.00 mm
-
Hmotnost
- 0.10 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 136
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788073904043
-
ISBN
- 9788073904043
O knize
V současné době platí, že kdo není alespoň na jedné sociální síti, jako by nežil. Je jedno, jestli je vám patnáct, dvacet pět a nebo pětapadesát – základní orientaci ve světě sociálních médií od vás očekávají snad úplně všichni. Jestli chcete přijít na rozdíl mezi Twitterem a Tumblrem, poznat (a potažmo odehnat)...
V současné době platí, že kdo není alespoň na jedné sociální síti, jako by nežil. Je jedno, jestli je vám patnáct, dvacet pět a nebo pětapadesát – základní orientaci ve světě sociálních médií od vás očekávají snad úplně všichni. Jestli chcete přijít na rozdíl mezi Twitterem a Tumblrem, poznat (a potažmo odehnat) internetového trolla,...
V současné době platí, že kdo není alespoň na jedné sociální síti, jako by nežil. Je jedno, jestli je vám patnáct, dvacet pět a nebo pětapadesát – základní orientaci ve světě sociálních médií od vás očekávají snad úplně všichni. Jestli chcete přijít na rozdíl mezi Twitterem a Tumblrem, poznat (a potažmo odehnat) internetového trolla, pochopit k čemu je Facebook a zajistit, aby si vás na něm vaše děti nezablokovaly, až je svou neznalostí poprvé ztrapníte - je tohle knížka pro vás. Cenné informace zde najdou i zdatní „sociálněmediální“ veteráni. Víte třeba, jak k sobě na internetu přitáhnout pozornost nebo jeho prostřednictvím vydělat peníze? Znáte hashtagy, co se vážně nepovedly? A tušíte, co je to „rickrolling“? Kniha Jak blafovat o sociálních médiích vám právě jejich svět otevře.