Podrobnosti
-
Nakladatel
-
Edice
Kategorie
-
Výška
- 300.00 mm
-
Šířka
- 210.00 mm
-
Hloubka
- 8.00 mm
-
Hmotnost
- 0.39 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 140
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788074962714
-
ISBN
- 9788074962714
O knize
Na počátku příručka nabízí teoretický úvod rozdělený na dvě části. První obsahuje především základní definice používaných pojmů. Jsou v něm také informace o legislativě spojené se vzděláváním dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí nadaných. Zaměřuje se také na odbornou péči o tyto jedince a podrobněji se...
Na počátku příručka nabízí teoretický úvod rozdělený na dvě části. První obsahuje především základní definice používaných pojmů. Jsou v něm také informace o legislativě spojené se vzděláváním dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí nadaných. Zaměřuje se také na odbornou péči o tyto jedince a podrobněji se věnuje některým...
Na počátku příručka nabízí teoretický úvod rozdělený na dvě části. První obsahuje především základní definice používaných pojmů. Jsou v něm také informace o legislativě spojené se vzděláváním dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí nadaných. Zaměřuje se také na odbornou péči o tyto jedince a podrobněji se věnuje některým podpůrným opatřením. Popisují se zde i náležitosti zápisu do 1. třídy. Nastiňují se i možnosti odkladu povinné školní docházky. Nezapomínáme ani na informace o přípravných třídách. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny shrnujícím doporučením pro pedagogické pracovníky mateřských škol i rodiče dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí nadaných. Druhou část teoretického úvodu lze chápat jako obecný metodický návod, jak s publikací pracovat. Vysvětluje, jak jsou pracovní listy rozděleny a zpracovány. Kromě toho poskytuje informace o jejich vztahu k Rámcovému vzdělávacímu programu pro předškolní vzdělávání.<*p> Hlavní část publikace Předškolák se speciálními vzdělávacími potřebami tvoří soubor pracovních listů, rozdělených do osmi tematických kapitol. Na začátku každé z nich najdete podrobnosti, jak s jednotlivými listy pracovat. Doplňujeme je i stručnými návrhy na související a navazující činnosti.