Objednávka

Vyhrajte každý den 300 Kč na nákup a zapojte se do slosování o čtečku PocketBook.

Před-svědčování

Před-svědčování
Tištěná kniha

82 % (41 Hodnocení)

Před-svědčování

82 % (41 Hodnocení)

Tištěná kniha - vázaná s laminovaným potahem a přebalem

rok vydání 2016

371 Kč

Běžná cena 399 Kč

Ušetříte 28 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na...
Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu,...
Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem. V knize se dozvíte: Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

82%

(41 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

17.1.2019

1

Za mě předvědl R. Cialdini opravdu výbornou práci v převedení obtížně čitelných vědeckých článků do populární, dobře čitelné formy (seznam použitých zdrojů je na neuvěřitelných 77 stranách!!). Jednotlivé kapitoly, věnující se konkrétním způsobům před-svědčování jsou uvozeny obecným textem, doplněným množstvím většinou velmi zajímavých psychologických experimentů, které potvrzují úvodní obecnou část.
Za mě předvědl R. Cialdini opravdu výbornou práci v převedení obtížně čitelných vědeckých článků do populární, dobře čitelné formy (seznam použitých zdrojů je na...
Za mě předvědl R. Cialdini opravdu výbornou práci v převedení obtížně čitelných vědeckých článků do populární, dobře čitelné formy (seznam použitých zdrojů je na neuvěřitelných 77 stranách!!). Jednotlivé kapitoly, věnující se konkrétním způsobům před-svědčování jsou uvozeny obecným textem, doplněným množstvím většinou velmi zajímavých psychologických experimentů, které potvrzují úvodní obecnou část.
Číst více
30.7.2018

1

Zajímavé čtení. Některé věci se rozhodně dají využít/použít (samozřejmě v dobrém). A zajímavé se dozvědět, jak někdy naše myšlení nelogicky/logicky funguje.

Více od autora:

Robert B. Cialdini

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat