Objednávka

Nikdy není pozdě na spokojený tým

Nikdy není pozdě na spokojený tým
Tištěná kniha

84 % (5 Hodnocení)

Nikdy není pozdě na spokojený tým

84 % (5 Hodnocení)

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2017

181 Kč

Běžná cena 215 Kč

Ušetříte 34 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Když se Furman a Ahola v devadesátých letech 20. století rozhodli aplikovat principy krátké terapie zaměřené na řešení v pracovní oblasti, byli v této oblasti světovými průkopníky. Jejich snaha odvrátit pozornost od problémů k žádoucímu stavu a cílům se však ukázala jako účinná. Postupně vypracovali velmi přehledný a...
Když se Furman a Ahola v devadesátých letech 20. století rozhodli aplikovat principy krátké terapie zaměřené na řešení v pracovní oblasti, byli v této oblasti světovými průkopníky. Jejich snaha odvrátit pozornost od problémů k žádoucímu stavu a cílům se však ukázala jako účinná. Postupně vypracovali velmi přehledný a srozumitelný model...
Když se Furman a Ahola v devadesátých letech 20. století rozhodli aplikovat principy krátké terapie zaměřené na řešení v pracovní oblasti, byli v této oblasti světovými průkopníky. Jejich snaha odvrátit pozornost od problémů k žádoucímu stavu a cílům se však ukázala jako účinná. Postupně vypracovali velmi přehledný a srozumitelný model „dvojité hvězdy“, který je určen pro vedoucí i podřízené, členy pracovních týmů i různých komunit. Autoři zjistili, že největší vliv na to, jsou-li lidé v interpersonálním kontaktu v práci spokojení, mají čtyři faktory: jestli se jim dostává uznání, jestli zakoušejí úspěch, jestli je o ně pečováno a jestli se v práci mohou zasmát. To je jedna čtyřcípá hvězda jejich modelu. Čtyři cípy druhé hvězdy představují náročné pracovní momenty: diskusi o problémech, dávání a přijímání kritiky, práci s urážkami a způsoby, jak se vyrovnat s nezdary. Každý z těchto osmi faktorů je v knize jasně popsán za pomoci mnoha tipů, příkladů a otázek. Řada týmů po celém světě si pro práci s knihou založila studijní týmy, v nichž o jednotlivých tématech diskutuje a tím pracuje na vlastním růstu.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

84%

(5 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

14.11.2023
Expandujte, prosím, do ředitelen a kanceláří těch, kteří mohou ovlivnit prostředí svých kolegů. Pak přijde čas, kdy počet stížností prudce klesne. Starost o druhé a kus humoru; jak prosté. "Problémy chtějí, aby je někdo analyzoval. Cíle chtějí, aby jich někdo dosáhl."
Expandujte, prosím, do ředitelen a kanceláří těch, kteří mohou ovlivnit prostředí svých kolegů. Pak přijde čas, kdy počet stížností prudce klesne. Starost o druhé a...
Expandujte, prosím, do ředitelen a kanceláří těch, kteří mohou ovlivnit prostředí svých kolegů. Pak přijde čas, kdy počet stížností prudce klesne. Starost o druhé a kus humoru; jak prosté. "Problémy chtějí, aby je někdo analyzoval. Cíle chtějí, aby jich někdo dosáhl."
Číst více

Další knihy od autorů

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat