Objednávka

Kreativita a její rozvoj

Kreativita a její rozvoj
Tištěná kniha

45 % (4 Hodnocení)

Kreativita a její rozvoj

45 % (4 Hodnocení)

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2017

325 Kč

Běžná cena 349 Kč

Ušetříte 24 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Celý svět blázní po kreativitě. Mezi manažery se to jen hemží názory, jak je kreativita důležitá, jak otvíráme dveře inovacím, jak jenom díky novým nápadům vejdeme do třetího tisíciletí. Většina těch, kteří si na vizitku ke své funkci přidají slovíčko „creative“, zpravidla o kreativitě jako takové nemají nejmenší...
Celý svět blázní po kreativitě. Mezi manažery se to jen hemží názory, jak je kreativita důležitá, jak otvíráme dveře inovacím, jak jenom díky novým nápadům vejdeme do třetího tisíciletí. Většina těch, kteří si na vizitku ke své funkci přidají slovíčko „creative“, zpravidla o kreativitě jako takové nemají nejmenší ponětí. Alespoň taková je...
Celý svět blázní po kreativitě. Mezi manažery se to jen hemží názory, jak je kreativita důležitá, jak otvíráme dveře inovacím, jak jenom díky novým nápadům vejdeme do třetího tisíciletí. Většina těch, kteří si na vizitku ke své funkci přidají slovíčko „creative“, zpravidla o kreativitě jako takové nemají nejmenší ponětí. Alespoň taková je moje zkušenost. Kreativním je pro ně téměř vše, co vybočuje z řádu. Ale bez řádu není kreativity. Tvorba je vědomí řádu. Problém dnešních kreativců je podobný chestertonovskému paradoxu: Moderní ateista tím, že nevěří v Boha, věří úplně všemu. Tato kniha se pokouší kreativitu uchopit komplexněji. Jako něco, co má hlavu v oblacích ale nohy pevně na zemi. Věnujeme se kreativitě nejenom jako psychologické disciplíně nebo jisté vlastnosti, kterou se vyznačovali Michelangelo s Isaacem Newtonem. Kreativitu pojímáme jako klíčovou kompetenci, která se projevuje jak v intrapersonální, tedy osobní, rovině, tak v dimenzi sociální, mezilidské i v dimenzi metodologické a technické. Vymezíme si, co kreativita je a není, jak se dá rozvíjet, jaké jsou nejčastější bloky kreativity a jak je to vlastně s tím okřídleným klišé o mozkových hemisférách. A protože je kreativita výsostně praktickou záležitostí, čeká vás také více než stovka kreativních technik. Použijete je ve všech fázích kreativního řešení problému. Od analýzy přes zadání až po hledání nápadů a jejich vyhodnocování. Nasaďte myslící klobouky, roztáhněte myšlenkové mapy, koukněte druhými brýlemi… vstupte do kreativního světa.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

45%

(4 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

25.11.2021
První půlka byla hrozná. Pardon, ale pro běžného čtenáře tahle kniha opravdu není. Příliš mnoho neobvyklých slov a termínu, začátek nevypadal špatně, ale potom se mi to četlo tak těžko, že jsem knihu ani nechtěla dočíst. Druhá půlka byla už trochu lepší. Dávám jednu hvězdu za pěknou grafiku a druhou za spoustu příkladů, jak kreativitu využít. Doporučím spíš pro manažery nebo někoho, kdo zkoumá věci...
První půlka byla hrozná. Pardon, ale pro běžného čtenáře tahle kniha opravdu není. Příliš mnoho neobvyklých slov a termínu, začátek nevypadal špatně, ale potom se mi...
První půlka byla hrozná. Pardon, ale pro běžného čtenáře tahle kniha opravdu není. Příliš mnoho neobvyklých slov a termínu, začátek nevypadal špatně, ale potom se mi to četlo tak těžko, že jsem knihu ani nechtěla dočíst. Druhá půlka byla už trochu lepší. Dávám jednu hvězdu za pěknou grafiku a druhou za spoustu příkladů, jak kreativitu využít. Doporučím spíš pro manažery nebo někoho, kdo zkoumá věci více do hloubky.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat