Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 236.00 mm
-
Šířka
- 166.00 mm
-
Hloubka
- 11.00 mm
-
Hmotnost
- 0.33 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 200
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788072615254
-
ISBN
- 9788072615254
O knize
Autor knihy odhaluje jedno z nejdůležitějších tajemství budování značky. Každá silná značka totiž čerpá svou sílu z energie a emocí tzv. superzákazníků. Jsou to ti, kteří vaše produkty milují, kteří bez nich neumějí žít. A tato kniha vám pomůže takové zákazníky najít.
Autor knihy odhaluje jedno z nejdůležitějších tajemství budování značky. Každá silná značka totiž čerpá svou sílu z energie a emocí tzv. superzákazníků. Jsou to ti, kteří vaše produkty milují, kteří bez nich neumějí žít. A tato kniha vám pomůže takové zákazníky najít.
Autor knihy odhaluje jedno z nejdůležitějších tajemství budování značky. Každá silná značka totiž čerpá svou sílu z energie a emocí tzv. superzákazníků. Jsou to ti, kteří vaše produkty milují, kteří bez nich neumějí žít. A tato kniha vám pomůže takové zákazníky najít.