Objednávka

Jak se budují značky

Jak se budují značky
Tištěná kniha

56 % (10 Hodnocení)

Jak se budují značky

56 % (10 Hodnocení)

Tištěná kniha - vázaná s laminovaným potahem a přebalem

rok vydání 2018

295 Kč

Běžná cena 399 Kč

Ušetříte 104 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je zákazníka si udržet nežli jej získat. Cenové akce...
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je zákazníka si udržet nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh,...
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je zákazníka si udržet nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. S kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

56%

(10 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

1.3.2019

1

Nemůžu popřít, že kniha rozvíjí kritické myšlení, ale na můj vkus se příliš točí kolem jedné myšlenky a používá poměrně staré výzkumy a cituje zastaralé materiály.
21.7.2018

1

Z mého pohledu podprůměrná kniha. Je silně biasovaná pouze na segment hodně velkých firem a hlavně FMCG, veškeré podání informací nepůsobí důveryhodně. Z knihy si něco málo odnesete, ale podání autora, který se stylem psaní pasuje do role "marketingového boha", nepůsobí důvěryhodně (možná je to ale i překladem). Jako profesionál z oboru brandu a marketingu mohu říct, že focus na to "být viděn a být...
Z mého pohledu podprůměrná kniha. Je silně biasovaná pouze na segment hodně velkých firem a hlavně FMCG, veškeré podání informací nepůsobí důveryhodně. Z knihy si...
Z mého pohledu podprůměrná kniha. Je silně biasovaná pouze na segment hodně velkých firem a hlavně FMCG, veškeré podání informací nepůsobí důveryhodně. Z knihy si něco málo odnesete, ale podání autora, který se stylem psaní pasuje do role "marketingového boha", nepůsobí důvěryhodně (možná je to ale i překladem). Jako profesionál z oboru brandu a marketingu mohu říct, že focus na to "být viděn a být neustále dostupný", což udává kniha jako jedinou cestu, funguje u FMCG, jako je např. Coca Cola, McDonald's, kosmetika atd. Rozhodně to ale nelze 100% aplikovat na specializované eshopy, SW firmy a další. Pro 90 % čtenářů tak nic praktického nepřinese.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat