Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 232.00 mm
-
Šířka
- 161.00 mm
-
Hloubka
- 19.00 mm
-
Hmotnost
- 0.37 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 200
-
Typ vazby
- vázaná s laminovaným potahem a přebalem
-
Ean
- 9788075535306
-
ISBN
- 9788075535306
O knize
Kniha Já jsem Dobrý Pastýř polských autorů Barbary Surma a P. Krzysztofa Biela SJ je první publikací přeloženou do českého jazyka, která komplexně uvádí českého čtenáře do světově rozšířeného katechetického programu s názvem Katecheze Dobrého Pastýře. Program je třístupňový a je určen dětem od tří do dvanácti let. Tato...
Kniha Já jsem Dobrý Pastýř polských autorů Barbary Surma a P. Krzysztofa Biela SJ je první publikací přeloženou do českého jazyka, která komplexně uvádí českého čtenáře do světově rozšířeného katechetického programu s názvem Katecheze Dobrého Pastýře. Program je třístupňový a je určen dětem od tří do dvanácti let. Tato publikace...
Kniha Já jsem Dobrý Pastýř polských autorů Barbary Surma a P. Krzysztofa Biela SJ je první publikací přeloženou do českého jazyka, která komplexně uvádí českého čtenáře do světově rozšířeného katechetického programu s názvem Katecheze Dobrého Pastýře. Program je třístupňový a je určen dětem od tří do dvanácti let. Tato publikace představuje první stupeň programu, který se u nás osvědčil i u dětí do osmi let věku. Podtitul knihy naznačuje, že nejde pouze o teorii. V první části jsou představeny biblické, teologické a pedagogické základy programu a po nich následuje praktická část, která obsahuje přehlednou tabulku obsahů a výchovných úkolů katecheze, uvedení do šesti základních tematických bloků a podrobné scénáře včetně seznamu potřebných didaktických materiálů pro celkem padesát devět katechezí, které se dětem představují během tří let. Program Katecheze Dobrého Pastýře vznikl před více než šedesáti lety v Itálii. Jeho autorkami byly teoložka Sofia Cavalletti a montessoriovská pedagožka Gianna Gobbi. Cavalletti v programu vytvořila u nás téměř neznámý kérygmaticko-liturgický model uvádění dětí do křesťanské víry a její kolegyně uplatnila znalost pedagogického přístupu Marie Montessoriové k náboženské výchově dětí jako součásti celistvého přístupu k dítěti.