Objednávka

Prodejte to!

Prodejte to!
Tištěná kniha

60 % (6 Hodnocení)

Prodejte to!

60 % (6 Hodnocení)

Tištěná kniha - vázaná s laminovaným potahem a přebalem

rok vydání 2018

243 Kč

Běžná cena 329 Kč

Ušetříte 86 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Oren Klaff používá svou metodu již 13 let a výsledkem je čistý zisk 400 milionů dolarů. Nyní se s vámi o ni podělí a pomůže vám zvítězit v jakékoli situaci. Chcete přesvědčit investory o svém nápadu? Nabízíte klientovi nové obchody? Chcete požádat o vyšší plat? Se vším vám pomůže tato kniha. Podle autora není správná...
Oren Klaff používá svou metodu již 13 let a výsledkem je čistý zisk 400 milionů dolarů. Nyní se s vámi o ni podělí a pomůže vám zvítězit v jakékoli situaci. Chcete přesvědčit investory o svém nápadu? Nabízíte klientovi nové obchody? Chcete požádat o vyšší plat? Se vším vám pomůže tato kniha. Podle autora není správná prezentace vašich...
Oren Klaff používá svou metodu již 13 let a výsledkem je čistý zisk 400 milionů dolarů. Nyní se s vámi o ni podělí a pomůže vám zvítězit v jakékoli situaci. Chcete přesvědčit investory o svém nápadu? Nabízíte klientovi nové obchody? Chcete požádat o vyšší plat? Se vším vám pomůže tato kniha. Podle autora není správná prezentace vašich nápadů umění, ale věda. Oren Klaff uplatňuje nejnovější poznatky z oblasti neuroekonomie, popisuje, jakým způsobem reaguje mozek na podněty a jakým způsobem činí rozhodnutí. Jeho metoda se skládá ze šesti součástí: - Stanovení cíle - Stvoření příběhu - Odhalení rizik - Nabídnutí produktu - Vypíchnutí podstatného - Konečné rozhodnutí Jen promyšlená taktika vám zajistí lepší kariéru a víc peněz – a zásadní změnu ve vašem životě. „Lepší metoda, víc peněz,“ říká Oren Klaff. „Nezáleží na tom, jak moc se snažíš, ale jak to máš promyšlené.“

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

60%

(6 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

17.4.2020

1

Už nápis na titulní straně je lživý, rozhodně se o nic průkopnického nejedná, v knize je (dost neuceleně, když už jsme u toho) jen souhrn drtivé většiny marketingových a prodejních školení, v knize jsem nenalezl nic, co bych už na nějakém školení neslyšel, dokonce i lépe. Pracoval jsem roky jako obchoďák a markeťák, takže mohu soudit. Dokonce poznávám celé bloky textu z právě zmíněných starších školení...
Už nápis na titulní straně je lživý, rozhodně se o nic průkopnického nejedná, v knize je (dost neuceleně, když už jsme u toho) jen souhrn drtivé většiny...
Už nápis na titulní straně je lživý, rozhodně se o nic průkopnického nejedná, v knize je (dost neuceleně, když už jsme u toho) jen souhrn drtivé většiny marketingových a prodejních školení, v knize jsem nenalezl nic, co bych už na nějakém školení neslyšel, dokonce i lépe. Pracoval jsem roky jako obchoďák a markeťák, takže mohu soudit. Dokonce poznávám celé bloky textu z právě zmíněných starších školení, takže dost možná autor jen postahoval texty z již existujících prací, doplnil o své glosy a moudré postřehy a dílo je na světě. Ještě bych téma mohl doplnit vlastní úvahou: Buď to v sobě máte a jste ten typ, pak Vás podobné knihy příliš dál neposunou a nebo nejste, a v tom případě Vám podobné knihy nepomohou. Samozřejmě existují vzácné výjimky.
Číst více Číst více
5.11.2018
Ona ta metoda není zas tak moc průkopnická, jak uvádí anotace. Na podobné téma píše (možná i o něco poutavěji) Martin Limbeck, i když je ho přístup je takový syrovější. Jsou lidé, kteří jaksi přirozeně vyrostli ve vůdčí osobnosti a pak jejich pravý opak. Klaffova knížka je zřejmě určená té škále lidí, kteří nepatří ani k jednomu pólu, ale pohybují se někde mezi. "Prodejte to" působí jako...
Ona ta metoda není zas tak moc průkopnická, jak uvádí anotace. Na podobné téma píše (možná i o něco poutavěji) Martin Limbeck, i když je ho přístup je takový...
Ona ta metoda není zas tak moc průkopnická, jak uvádí anotace. Na podobné téma píše (možná i o něco poutavěji) Martin Limbeck, i když je ho přístup je takový syrovější. Jsou lidé, kteří jaksi přirozeně vyrostli ve vůdčí osobnosti a pak jejich pravý opak. Klaffova knížka je zřejmě určená té škále lidí, kteří nepatří ani k jednomu pólu, ale pohybují se někde mezi. "Prodejte to" působí jako takový jednoduchý motivátor, jak posunout své prezentační dovednosti o kus dál. Vyplývá z toho ale i to, že aby takový krok člověk udělal musí zapracovat i na změně své osobnosti. Že člověk dokáže změnit svou osobnost, když o to usiluje, je vcelku jasné (pojednává o tom třeba "Vy jste placebo" od Joe Dispenzy). Klaff už ale nezmiňuje, že s nárůstem vlastností "alfa" jedinců často souvisí i úbytek sebereflexe. Pak už se tedy jen nabízí otázka, jestli taková změna je skutečně žádoucí. První třetina knihy je vcelku zajímavá a inspirativní a díky tomu to stojí za přečtení. Zbytek popisovaných postupů není nic objevného a ani to není příliš čtivé.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat