Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 206.00 mm
-
Šířka
- 147.00 mm
-
Hloubka
- 19.00 mm
-
Hmotnost
- 0.25 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 196
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788086135298
-
ISBN
- 8086135292
O knize
Na stránkách této knihy najdete rady, jak se stát odborníky na osobní doporučení a ústní reklamu v podmínkách elektronického obchodování. Je to praktická příručka pro všechny, kteří se chtějí dozvědět, jak účinně používat metodu osobního doporučení a ústní reklamy při obchodování na internetu. Tato kniha je...
Na stránkách této knihy najdete rady, jak se stát odborníky na osobní doporučení a ústní reklamu v podmínkách elektronického obchodování. Je to praktická příručka pro všechny, kteří se chtějí dozvědět, jak účinně používat metodu osobního doporučení a ústní reklamy při obchodování na internetu. Tato kniha je vyvrcholením autorových úvah o...
Na stránkách této knihy najdete rady, jak se stát odborníky na osobní doporučení a ústní reklamu v podmínkách elektronického obchodování. Je to praktická příručka pro všechny, kteří se chtějí dozvědět, jak účinně používat metodu osobního doporučení a ústní reklamy při obchodování na internetu. Tato kniha je vyvrcholením autorových úvah o ústní reklamě v prostředí internetu. Přináší mnoho nových nápadů, které se zrodily v době od vydávání minulé knihy Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás. Najdete v ní původní myšlenky přepracované a rozvinuté tak, aby byly vhodné pro elektronické obchodování.