Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 232.00 mm
-
Šířka
- 170.00 mm
-
Hloubka
- 18.00 mm
-
Hmotnost
- 0.53 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 260
-
Typ vazby
- vázaná s laminovaným potahem
-
Ean
- 9788074023224
-
ISBN
- 9788074023224
O knize
Informační technologie a telekomunikace dnes zásadně ovlivňují prakticky všechny aspekty života moderní společnosti, stejně jako samotnou globální ekonomiku. Rostoucí integrace a závislost na softwaru v nejrůznějších podobách logicky zvyšují požadavky na jeho kvalitu. Tato publikace se zabývá komplexním pohledem na...
Informační technologie a telekomunikace dnes zásadně ovlivňují prakticky všechny aspekty života moderní společnosti, stejně jako samotnou globální ekonomiku. Rostoucí integrace a závislost na softwaru v nejrůznějších podobách logicky zvyšují požadavky na jeho kvalitu. Tato publikace se zabývá komplexním pohledem na jednotlivé aspekty...
Informační technologie a telekomunikace dnes zásadně ovlivňují prakticky všechny aspekty života moderní společnosti, stejně jako samotnou globální ekonomiku. Rostoucí integrace a závislost na softwaru v nejrůznějších podobách logicky zvyšují požadavky na jeho kvalitu. Tato publikace se zabývá komplexním pohledem na jednotlivé aspekty kvality softwaru a jejich vzájemné vztahy. Autoři představují základní koncepty kvality a jejich vývoj, modelování kvality a její měření prostřednictvím procesních a produktových modelů, využití řady technických norem a rámců pro zavádění a zlepšování kvality napříč životním cyklem vývoje softwaru, problematiku managementu kvality na úrovni organizace i projektů a praxi na technické úrovni řízení kvality ve vztahu ke kvalitě návrhu a zdrojového kódu. Uvedená témata v daném rozsahu představují nezbytný základ pro holistický přístup ke kvalitě softwaru, jehož smyslem je v organizaci ustanovit a udržovat kulturu kvality, která je do produktů vestavována plánovaně, průběžně a trvale. Primárně je tak tato kniha určena manažerům kvality, vývoje a členům středního managementu odpovědným za implementaci politik a plánů vrcholového vedení, sekundárně pak pracovníkům zajišťování a řízení kvality v oblasti informačních technologií.