Objednávka

Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram 2

Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram 2
Tištěná kniha

68 % (8 Hodnocení)

Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram 2

68 % (8 Hodnocení)

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2018

270 Kč

Běžná cena 290 Kč

Ušetříte 20 Kč

Skladem > 5 ks

Podrobnosti

O knize

Úspěšná kniha o Instagramu a práci s ním získala pokračování. To s sebou však přináší několik změn v celé koncepci. Prvním rozdílem je, že všech 22 autorů, kteří se na knize podíleli, je z České republiky. Čtenářům tedy umožníme nahlédnout pod pokličku lidem, kteří svůj Instagram provozují v našich podmínkách. Nikoho,...
Úspěšná kniha o Instagramu a práci s ním získala pokračování. To s sebou však přináší několik změn v celé koncepci. Prvním rozdílem je, že všech 22 autorů, kteří se na knize podíleli, je z České republiky. Čtenářům tedy umožníme nahlédnout pod pokličku lidem, kteří svůj Instagram provozují v našich podmínkách. Nikoho, kdo se budí každé...
Úspěšná kniha o Instagramu a práci s ním získala pokračování. To s sebou však přináší několik změn v celé koncepci. Prvním rozdílem je, že všech 22 autorů, kteří se na knize podíleli, je z České republiky. Čtenářům tedy umožníme nahlédnout pod pokličku lidem, kteří svůj Instagram provozují v našich podmínkách. Nikoho, kdo se budí každé ráno s výhledem na Tower Bridge, Eiffelovku nebo Golden Gate, v knize nehledejte. Autory v knize najdete rozdělené do několika skupin. V první části se podíváme na ty nejsilnější a nejznámější profily v ČR, ať už zaměřené na fotografii, cestování nebo třeba lifestyle. Každý z těch autorů dostal několik stran prostoru, aby popsal nějaké téma, které mu přijde zajímavé v souvislosti s Instagramem. Někteří se zaměřili na fotografické techniky, jiní na to, jak prosadit svou značku. Další část je věnována menším a začínajícím profilům. Kvalitativně nejsou oproti těm velkým pozadu, ale potýkají se s jinými problémy a musí překonat na cestě za slávou jiné překážky. Poslední část je pak věnována nestandardním profilům. Pokud vás zajímalo, jak vést agregovaný profil nebo jak si z Instagramu udělat protfolio, je to část přesně pro vás. Kniha nabízí komplexního průvodce světem dnešního Instagramu, plného tipů a triků těch, kteří své profily úspěšně provozují.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

68%

(8 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

24.11.2019
Ve srovnání s knihou "Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram"(1.díl) slabší. Kniha byla vydána v roce 2018 a když jsem se schválně podívala na instagramové účty, jež mě v knize zaujaly, většinou text (ve stylu "Nedělám spolupráce" či "Můj Instagram je mým deníčkem.") v knize neodpovídal realitě (á la podprahová spolupráce, deník=krátké myšlenky, které nejsou nijak výjimečné a osobní,...) snad na jednu...
Ve srovnání s knihou "Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram"(1.díl) slabší. Kniha byla vydána v roce 2018 a když jsem se schválně podívala na instagramové účty, jež mě...
Ve srovnání s knihou "Čtěte, pokud chcete dobýt Instagram"(1.díl) slabší. Kniha byla vydána v roce 2018 a když jsem se schválně podívala na instagramové účty, jež mě v knize zaujaly, většinou text (ve stylu "Nedělám spolupráce" či "Můj Instagram je mým deníčkem.") v knize neodpovídal realitě (á la podprahová spolupráce, deník=krátké myšlenky, které nejsou nijak výjimečné a osobní,...) snad na jednu výjimku, což je poměrně málo. Všichni v knize zmiňovaní mají většinou okolo 10 000 sledujících, což je slušné, ale čekala jsem, že se v knize setkám s influencery, jež jsou inspirativní pro větší skupinu lidí (cca kolem 100 000), nicméně chápu, že toho nejspíš dosahují ti, kteří se stali známějšími zásluhou jiné platformy (např. internetové blogy, youtube-videa či podcasty, "reálně"-vydali knihu, CD, jejich obrazy byly/jsou k vidění na výstavách,...) a tam už pak jejich úspěchem je právě již dřívější konání a aktivita jinde (youtube, internetové blogy, výstavní prostory, knihkupectví, ...). Mám pochopení i pro to, že redaktor knihy se chtěl ujmout slova v knize, ale většinou mi přišly tyto části takové nadbytečné (např. Vážně mi musí být popsáno, co mě na následujícíh stranách čeká + čím jsou jednotliví "Instagrameři" zajímaví ve své tvorbě, když se to stejně následně dozvím přímo od nich nebo z jejich účtů?). Závěrem nutno podotknout, že jsem se z počátku divila, jak je možné, že "Instagramerům" se od doby vydání knihy (Někteří jsou zmiňováni i v prvním díle, což je také trošku k tíži knihy,protože, proč číst dvakrát skoro totéž?) počet sledujících moc nerozšířil. Nicméně to přikládám skutečnosti, že knihu zřejmě moc lidí něčetlo (viz počet hodnotících jak první, tak druhý díl zde na databázi knih).
Číst více Číst více

Více od autora:

Autor Neuveden

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat