Objednávka

Vyhrajte každý den 300 Kč na nákup a zapojte se do slosování o čtečku PocketBook.

Co funguje ve třídě?

Co funguje ve třídě?
Tištěná kniha

66 % (6 Hodnocení)

Co funguje ve třídě?

66 % (6 Hodnocení)

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2010

296 Kč

Běžná cena 299 Kč

Ušetříte 3 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Ať se zeptáte kteréhokoli pedagoga, na kterémkoli kontinentě, pravděpodobně vám potvrdí, že stejně jako se mění doba, mění se i žáci, a tím pádem i vyučování. K tomu, aby vyučování dokázalo zrcadlit moderní dobu a dokázalo předat vědomosti dostatečně efektivně současným žákům, je potřeba nejnovějších výzkumů. Těch je...
Ať se zeptáte kteréhokoli pedagoga, na kterémkoli kontinentě, pravděpodobně vám potvrdí, že stejně jako se mění doba, mění se i žáci, a tím pádem i vyučování. K tomu, aby vyučování dokázalo zrcadlit moderní dobu a dokázalo předat vědomosti dostatečně efektivně současným žákům, je potřeba nejnovějších výzkumů. Těch je však nepřeberné...
Ať se zeptáte kteréhokoli pedagoga, na kterémkoli kontinentě, pravděpodobně vám potvrdí, že stejně jako se mění doba, mění se i žáci, a tím pádem i vyučování. K tomu, aby vyučování dokázalo zrcadlit moderní dobu a dokázalo předat vědomosti dostatečně efektivně současným žákům, je potřeba nejnovějších výzkumů. Těch je však nepřeberné množství a učitelé nemají čas probírat se všemi výzkumy, aby nalezli ty, které jsou uplatnitelné v praxi. Carl Hendrick a Robin Macpherson proto oslovili osmnáct předních vzdělavatelů, aby shrnuli nejaktuálnější výzkumy v deseti nejdůležitějších oblastech výuky a představili ty, které se v praxi osvědčily.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

66%

(6 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

10.4.2023
Za mě je kniha velkým zklamáním. Naprosto nesplnila mé očekávání a navíc je zde jen minimum přenositelných myšlenek, které se dají uplatnit ve výuce na základních školách v ČR. Koncepce rozhovorů není špatná, ale předpokládal jsem, že půjde o diskusi, nikoli o dvě odpovědi na položenou otázku. Odpovědi jsou navíc mnohdy velmi odlišné, což působí jako vyber si, co chceš a snad ti to vyjde. Výběr různých...
Za mě je kniha velkým zklamáním. Naprosto nesplnila mé očekávání a navíc je zde jen minimum přenositelných myšlenek, které se dají uplatnit ve výuce na základních...
Za mě je kniha velkým zklamáním. Naprosto nesplnila mé očekávání a navíc je zde jen minimum přenositelných myšlenek, které se dají uplatnit ve výuce na základních školách v ČR. Koncepce rozhovorů není špatná, ale předpokládal jsem, že půjde o diskusi, nikoli o dvě odpovědi na položenou otázku. Odpovědi jsou navíc mnohdy velmi odlišné, což působí jako vyber si, co chceš a snad ti to vyjde. Výběr různých autorů se ne vždy povedl. Někdy mám pocit, že jde o odborníky pouze na papíře. Mohu-li uvést příklad - na s. 93 píše "odbornice" Maggie, kde nedoporučuje poslech hudby v případě potřeby soustředění žáků; ta samá Maggie ale na s. 99 na podobně položenou otázku už jaksi změnila názor. I otázky jsou někdy naprosto zbytečné - např. otázka na s. 56 je absolutně zbytečná a zabírá asi půl stránky. Dále se kniha chlubí, že otázky jsou čistě praktické, nikoli odborné. Opět nemohu souhlasit a na několik odborných jsem zde narazil (např. s. 93), což opět ničemu nepřispívá. Když k tomu vezmu v úvahu, že tato kniha počítá s britským vzděláváním a v ČR je uplatňování mnohých myšlenek nereálné, je opravdu zbytečné si knihu číst, natož pořizovat. Tak snad bude další počin od tohoto nakladatelství lepší.
Číst více Číst více
7.11.2021
Kniha mi dala mnohé už v prvním čtení, nyní bude následovat další, více zaměřené na podněcování inspirace a nápadů pro vlastní výuku. Jelikož učím na VŠ, sice jsem "učitelem", nicméně pedagogické vzdělání nemám žádné, proto hltám všechny poznatky, které kniha přináší, otevřel se mi celý nový svět. Není tedy důležité, zda se zaměřujete "pouze" na výuku na základním/středním stupni či na cokoli jiného,...
Kniha mi dala mnohé už v prvním čtení, nyní bude následovat další, více zaměřené na podněcování inspirace a nápadů pro vlastní výuku. Jelikož učím na VŠ, sice jsem...
Kniha mi dala mnohé už v prvním čtení, nyní bude následovat další, více zaměřené na podněcování inspirace a nápadů pro vlastní výuku. Jelikož učím na VŠ, sice jsem "učitelem", nicméně pedagogické vzdělání nemám žádné, proto hltám všechny poznatky, které kniha přináší, otevřel se mi celý nový svět. Není tedy důležité, zda se zaměřujete "pouze" na výuku na základním/středním stupni či na cokoli jiného, přijde mi, že uvedené zákonitosti mohou v zásadě fungovat u výuky žáků jakéhokoli věku či kteréhokoli zaměření.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat