Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 243.00 mm
-
Šířka
- 173.00 mm
-
Hloubka
- 25.00 mm
-
Hmotnost
- 0.52 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 140
-
Typ vazby
- vázaná s laminovaným potahem
-
Ean
- 9788027046850
-
ISBN
- 9788027046850
O knize
Jan Šerhant, zkušený dopravní letec a šéfpilot leteckého oddělení firmy Baťa, odletěl několik dnů před německou okupací z Československa na palubě Baťova letounu Lockheed Electra. V Kanadě se přihlásil jako dobrovolník do RAF. Ve Velké Británii Jan Šerhant létal zpočátku jako stíhací pilot u 68. noční stíhací perutě,...
Jan Šerhant, zkušený dopravní letec a šéfpilot leteckého oddělení firmy Baťa, odletěl několik dnů před německou okupací z Československa na palubě Baťova letounu Lockheed Electra. V Kanadě se přihlásil jako dobrovolník do RAF. Ve Velké Británii Jan Šerhant létal zpočátku jako stíhací pilot u 68. noční stíhací perutě, později jako pilot...
Jan Šerhant, zkušený dopravní letec a šéfpilot leteckého oddělení firmy Baťa, odletěl několik dnů před německou okupací z Československa na palubě Baťova letounu Lockheed Electra. V Kanadě se přihlásil jako dobrovolník do RAF. Ve Velké Británii Jan Šerhant létal zpočátku jako stíhací pilot u 68. noční stíhací perutě, později jako pilot vojenských transportních letadel na dálkových letech do Afriky, na Střední východ a do Indie. Po válce se stal pilotem ČSA, odkud byl vyhozen v roce 1950. Až do odchodu do důchodu pracoval v dělnických profesích. Zemřel v roce 1983. Válečný deník Jana Šerhanta byl vydán v původní podobě pouze s minimem jazykových úprav, aby byla zachována autenticita textu. Kniha je doplněna o unikátní černobílé fotografie a barevné bokorysy letadel, které Jan Šerhant létal.