Objednávka

Krev, pot a pixely

Krev, pot a pixely
Tištěná kniha

76 % (60 Hodnocení)

Krev, pot a pixely

76 % (60 Hodnocení)

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2019

240 Kč

Běžná cena 329 Kč

Ušetříte 89 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo. Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je...
Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo. Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je lhostejné, zda jde o...
Dokončit hru je pro hráče výzva. Pro vývojáře peklo. Výroba dnešních herních blockbusterů si v ničem nezadá s jejich filmovými protějšky. Kromě stamilionových rozpočtů si vývoj videoher žádá především obrovské tvůrčí a technické nasazení vývojářů, kteří často pracují na hranici finančního i osobního zhroucení. A je lhostejné, zda jde o geniální jednotlivce někde v garáži, nebo stohlavé týmy. Novinář Jason Schreirer vyzpovídal stovky profesionálů z velkých studií, jako jsou Bioware, Blizzard nebo LucasArts, i malé nezávislé týmy. V Krvi, potu a pixelech bere čtenáře na výpravu do zákulisí videoherního světa. Během ní ukazuje, kolik dřiny stojí za každým napínavým questem, zábavným levelem a přiměřeně neporazitelným bossem. Kolik uměleckých výzev, technických překážek, tržních požadavků a korporátních výmyslů musí vývojáři překonat. A že za dobrou hru se často platí i zdravím a osobním životem.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

76%

(60 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

24.6.2019

5

Málokterá branže se v reálu tolik liší od představ, které o ní většina lidí má, jako je právě vývoj počítačových (či konzolových) her. Vývoj her je přeci zábava, hrajete si hry a ještě za to dostáváte zaplaceno, děláte něco, co lidi a vás baví, ne? Z části je to vše pravda, ale jak vám kniha ukáže, je s tím spojeno hodně krve a potu. Knihu by si měli přečíst nejen všichni naivní snílci o své vlastní...
Málokterá branže se v reálu tolik liší od představ, které o ní většina lidí má, jako je právě vývoj počítačových (či konzolových) her. Vývoj her je přeci zábava,...
Málokterá branže se v reálu tolik liší od představ, které o ní většina lidí má, jako je právě vývoj počítačových (či konzolových) her. Vývoj her je přeci zábava, hrajete si hry a ještě za to dostáváte zaplaceno, děláte něco, co lidi a vás baví, ne? Z části je to vše pravda, ale jak vám kniha ukáže, je s tím spojeno hodně krve a potu. Knihu by si měli přečíst nejen všichni naivní snílci o své vlastní hře, ale i lidé, kteří tímto odvětvím opovrhují jako o chudém příbuzném filmového průmyslu. Každodenní těžkosti vývoje her kniha ukazuje na příkladech několika her od velkých studií se stovkami zaměstnanců až po příběhy jednotlivců, co vývoji své vysněné hry obětovali roky života. Navíc u celkem známých her pohlédnete pod pokličku tvorby a možná se na ně budete potom dívat trošku jinak než jako běžný hráč/zákazník. Kniha je v mnoha ohledech zajímavá nejen pro lidi s hlubokým zájmem o herní průmysl, ale pro každého, co něco kreativního tvoří či vymýšlí něco z nuly. Jak těžké je plánovat, jak těžké je na začátku nějakého projektu dohlédnout na konec a jaké důsledky to může přinést. Také je kniha plná sebeobětování týmů a jednotlivců v rámci nějaké vize a dotažení celého projektu do konce. Nakonec až tato houževnatost a vytrvalost odděluje úspěšné společnosti (či v našem případě herní vývojáře) od průměrného zbytku a to nakonec platí ve všech odvětvích lidské činnosti.
Číst více Číst více
26.12.2019

3

- ani trochu sa mi nepacil preklad, ako titulky z titulky.com - popravde nic nove/zaujimave som sa nedozvedel + je to kratke, tj ta repetetivnost rychlo skonci s knihou
- ani trochu sa mi nepacil preklad, ako titulky z titulky.com - popravde nic nove/zaujimave som sa nedozvedel + je to kratke, tj ta repetetivnost rychlo skonci s...
- ani trochu sa mi nepacil preklad, ako titulky z titulky.com - popravde nic nove/zaujimave som sa nedozvedel + je to kratke, tj ta repetetivnost rychlo skonci s knihou
Číst více

Více od autora:

Jason Schreier

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat