Objednávka

Vyhrajte každý den 300 Kč na nákup a zapojte se do slosování o čtečku PocketBook.

Tajné dějiny značek

Tajné dějiny značek
Tištěná kniha

76 % (17 Hodnocení)

Tajné dějiny značek

76 % (17 Hodnocení)

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2019

239 Kč

Běžná cena 299 Kč

Ušetříte 60 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Značky jsou všudypřítomné. Možná si ani nedovedeme představit svět, kde by neexistovaly. Výrobky zavedených firem jsou považované za solidní, málokdo však ví, že právě jejich začátky jsou spojeny s temnými událostmi. Tato publikace odhaluje skutečné příběhy značek, které každý zná. Prozkoumejte tajemství obsahu kokainu...
Značky jsou všudypřítomné. Možná si ani nedovedeme představit svět, kde by neexistovaly. Výrobky zavedených firem jsou považované za solidní, málokdo však ví, že právě jejich začátky jsou spojeny s temnými událostmi. Tato publikace odhaluje skutečné příběhy značek, které každý zná. Prozkoumejte tajemství obsahu kokainu v Coca-Cole,...
Značky jsou všudypřítomné. Možná si ani nedovedeme představit svět, kde by neexistovaly. Výrobky zavedených firem jsou považované za solidní, málokdo však ví, že právě jejich začátky jsou spojeny s temnými událostmi. Tato publikace odhaluje skutečné příběhy značek, které každý zná. Prozkoumejte tajemství obsahu kokainu v Coca-Cole, odhalte spojení jmen Hitler-Henry Ford a zjistěte to, co se z pečlivě vytvořených mediálních prezentací nedozvíte.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

76%

(17 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

20.2.2021

1

Proč ne. Styl psaní byl lehčí - chvílemi mírně bulvární - ale informace byly zajímavé, nebylo jich ani málo ani moc. Aby si čtenář něco zopakoval, něco nového se dozvěděl a pobavil se u toho.
Proč ne. Styl psaní byl lehčí - chvílemi mírně bulvární - ale informace byly zajímavé, nebylo jich ani málo ani moc. Aby si čtenář něco zopakoval, něco nového se...
Proč ne. Styl psaní byl lehčí - chvílemi mírně bulvární - ale informace byly zajímavé, nebylo jich ani málo ani moc. Aby si čtenář něco zopakoval, něco nového se dozvěděl a pobavil se u toho.
Číst více
10.8.2020
Fajn shrnutí historie některých světových značek, kde se nic až tak "temného a zvráceného" nedozvíte (pokud pro vás tedy není šokující, že německá firma, která existovala během WW2 spolupracovala s nacisty), ale čte se vcelku dobře. Kapitola o Kellog's je vlastně spíš úsměvná a poslední dvě kapitoly nemají s vlastní historií značek už pranic společného, spíš je to takové lehce bulvární. Kniha...
Fajn shrnutí historie některých světových značek, kde se nic až tak "temného a zvráceného" nedozvíte (pokud pro vás tedy není šokující, že německá firma, která...
Fajn shrnutí historie některých světových značek, kde se nic až tak "temného a zvráceného" nedozvíte (pokud pro vás tedy není šokující, že německá firma, která existovala během WW2 spolupracovala s nacisty), ale čte se vcelku dobře. Kapitola o Kellog's je vlastně spíš úsměvná a poslední dvě kapitoly nemají s vlastní historií značek už pranic společného, spíš je to takové lehce bulvární. Kniha vychází v tu "správnou" dobu, ale myslím, že před cca 20 lety by zapadla. PS. Už vím, proč současná Coca Cola za nic nestojí :-)
Číst více Číst více

Více od autora:

Matt MacNabb

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat