Aktuální kniha šéfa jedné z nejvýznamnějších mezinárodních poradenských firem předkládá konkrétní aktivní protikrizová opatření, která mohou vlastníci a manažeři podniků realizovat prakticky okamžitě. A protože současná ekonomická krize je spíše poptávková než nákladová, formulovaná opatření se zaměřují především na oblast vztahů se zákazníky, prodeje a prodejního personálu, tvorby cen, utváření nabídek a služeb zákazníkům. Kniha zároveň předkládá doporučení pro rychlou implementaci protikrizových opatření a formuluje prioritní úkoly pro pokrizové období. Překlad z angličtiny Hana Škapová.
Autor: | |
---|---|
Vydavatel: | Management Press |
Počet stran: | 204 |
Vydáno: | 2009 |
Jazyk: | Čeština |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
ISBN: | 9788072612048 |
EAN: | 9788072612048 |