Objednávka

Social Selling

Social Selling
Tištěná kniha

Bez hodnocení

Social Selling

Bez hodnocení

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2019

233 Kč

Běžná cena 319 Kč

Ušetříte 86 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Kniha na 130 stranách čtenáře provází tématem využití sociálních sítí LinkedIn a Twitter v B2B prodeji a marketingu a od úplných základů, až po praktickou implementaci konceptu v každodenní praxi. Nechybí ukázky externích aplikací, obsahové strategie, praktické návody ani odkazy na zajímavé zdroje. Shrnuli jsme v ní...
Kniha na 130 stranách čtenáře provází tématem využití sociálních sítí LinkedIn a Twitter v B2B prodeji a marketingu a od úplných základů, až po praktickou implementaci konceptu v každodenní praxi. Nechybí ukázky externích aplikací, obsahové strategie, praktické návody ani odkazy na zajímavé zdroje. Shrnuli jsme v ní také osobní zkušenosti...
Kniha na 130 stranách čtenáře provází tématem využití sociálních sítí LinkedIn a Twitter v B2B prodeji a marketingu a od úplných základů, až po praktickou implementaci konceptu v každodenní praxi. Nechybí ukázky externích aplikací, obsahové strategie, praktické návody ani odkazy na zajímavé zdroje. Shrnuli jsme v ní také osobní zkušenosti za posledních 5 let a poznatky okolo tématu od odborníků z celého světa. Určená je zejména podnikatelům, lidem pracujících na volné noze, marketingových a prodejním expertům, kteří nabízejí produkty či služby jiným společnostem. Knihu ocení také exportéři, kteří hledají rychlý a levný způsob, jak najít a oslovit potenciální partnery v různých koutech světa.

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat