Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 212.00 mm
-
Šířka
- 148.00 mm
-
Hloubka
- 14.00 mm
-
Hmotnost
- 0.33 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 248
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788089447831
-
ISBN
- 9788089447831
O knize
Teorie a praxe kulturních průmyslů - nové oblasti naší společenské a ekonomické reality... Naše vysokoškolská učebnice zahrnuje řadu relativně samostatných kapitol, které se ale z různých pohledů zabývají jedním tématem z nové oblasti naší společenské a ekonomické reality - kreativními a kulturními průmysly. Toto téma...
Teorie a praxe kulturních průmyslů - nové oblasti naší společenské a ekonomické reality... Naše vysokoškolská učebnice zahrnuje řadu relativně samostatných kapitol, které se ale z různých pohledů zabývají jedním tématem z nové oblasti naší společenské a ekonomické reality - kreativními a kulturními průmysly. Toto téma vstoupilo do...
Teorie a praxe kulturních průmyslů - nové oblasti naší společenské a ekonomické reality... Naše vysokoškolská učebnice zahrnuje řadu relativně samostatných kapitol, které se ale z různých pohledů zabývají jedním tématem z nové oblasti naší společenské a ekonomické reality - kreativními a kulturními průmysly. Toto téma vstoupilo do euroatlantické ekonomicko-politické debaty intenzivněji na počátku nového milénia se zavedením pojmu kreativní třída. Přišel s ním americký filozof a ekonom Richard Florida a rozpoutal tak rozsáhlou celosvětovou diskusi o efektivitě kreativity ve společensko-ekonomickém prostoru.