Objednávka

Vyhrajte každý den 300 Kč na nákup a zapojte se do slosování o čtečku PocketBook.

Konec marketingu

Konec marketingu
Tištěná kniha

60 % (1 Hodnocení)

Konec marketingu

60 % (1 Hodnocení)

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2021

293 Kč

Běžná cena 349 Kč

Ušetříte 56 Kč

Skladem > 5 ks

Podrobnosti

O knize

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se...
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě....
Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují? A že to, co jste se naučili ve škole, ani zdaleka neodpovídá dnešní realitě? Marketing v podobě, v jaké jsme ho doposud znali, je totiž mrtvý! Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Zjistíte, jak Donald Trump za pomoci sociálních médií vyhrál v roce 2016 prezidentské volby nebo proč je Kim Kardashian jednou z největších online značek na světě. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský dotek.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

60%

(1 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

18.9.2023
Zajímavý pohled na sociální média a marketing. Nicméně po přečtení této knihy je mi trochu mdlo. A to z toho důvodu, že jsme se stali rukojmí marketérů, sociálních médií a jiných úchyláren. Z knihy jsem si odnesl, že sociální média tu nejsou pro nás. Jsou zde proto, aby nás monetizovali. Ano, příběhy jsou zajímavé v marketingu. Bohužel jsme došli do fáze, že příběhy za značkami se vymýšlejí na...
Zajímavý pohled na sociální média a marketing. Nicméně po přečtení této knihy je mi trochu mdlo. A to z toho důvodu, že jsme se stali rukojmí marketérů, sociálních...
Zajímavý pohled na sociální média a marketing. Nicméně po přečtení této knihy je mi trochu mdlo. A to z toho důvodu, že jsme se stali rukojmí marketérů, sociálních médií a jiných úchyláren. Z knihy jsem si odnesl, že sociální média tu nejsou pro nás. Jsou zde proto, aby nás monetizovali. Ano, příběhy jsou zajímavé v marketingu. Bohužel jsme došli do fáze, že příběhy za značkami se vymýšlejí na objednávku. Podobně jako na tržnici, kde paprika od prodejce je od strýčka z Jižní Moravy. A ve skutečnosti není, dovezla je dodávka velkoobchodu ráno na trh. Když tedy člověk ví, že za humanizací značek a příbězích, stojí marketéři a ne pravda, realita a kvalita zboží, jak tomu mohu věřit? Nemohu, vyvolává to ve mě skepsi a nedůvěru. Je to jako být hipsterem v dnešní době. Je jich hodně a tudíž hispter již nemůže být hipsterem. Ať jdou všichni marketéři a jejich strategie vymývání mozku na místo, kde není připojení k internetu a drží zobák se svými fekáliemi introvertních povah. Tak se můžeme osvobodit od novodobého otroctví zvrácenosti jménem kombinace psychologie - sociálních médií a vytváření příběhů na míru.
Číst více Číst více
3.5.2022
Ne, že by to byla špatná kniha. Autor hodně vychází ze své vlastní zkušenosti a dává i příklady z praxe. Nicméně pro český a dost možná i celý Evropský trh to není zrovna moc uplatnitelné. Dobře se to čte, ale hodně opakuje věci do kola.
Ne, že by to byla špatná kniha. Autor hodně vychází ze své vlastní zkušenosti a dává i příklady z praxe. Nicméně pro český a dost možná i celý Evropský trh to není...
Ne, že by to byla špatná kniha. Autor hodně vychází ze své vlastní zkušenosti a dává i příklady z praxe. Nicméně pro český a dost možná i celý Evropský trh to není zrovna moc uplatnitelné. Dobře se to čte, ale hodně opakuje věci do kola.
Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat