Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Překladatel
-
Výška
- 225.00 mm
-
Šířka
- 167.00 mm
-
Hloubka
- 16.00 mm
-
Hmotnost
- 0.46 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 256
-
Typ vazby
- ostatní
-
Ean
- 9788026500186
-
ISBN
- 9788026500186
O knize
Jsou starší lidé jako cílová skupina pro marketing vaší firmy zajímaví? Nevíte si rady s tím, jak chytře a účinně řídit marketingové aktivity, abyste získali nějakou část z tohoto neustále se zvětšujícího podílu na trhu spotřebitelů? Životy lidí a s nimi také jejich spotřebitelské období se neustále prodlužují. Starší...
Jsou starší lidé jako cílová skupina pro marketing vaší firmy zajímaví? Nevíte si rady s tím, jak chytře a účinně řídit marketingové aktivity, abyste získali nějakou část z tohoto neustále se zvětšujícího podílu na trhu spotřebitelů? Životy lidí a s nimi také jejich spotřebitelské období se neustále prodlužují. Starší generace se čím dál,...
Jsou starší lidé jako cílová skupina pro marketing vaší firmy zajímaví? Nevíte si rady s tím, jak chytře a účinně řídit marketingové aktivity, abyste získali nějakou část z tohoto neustále se zvětšujícího podílu na trhu spotřebitelů? Životy lidí a s nimi také jejich spotřebitelské období se neustále prodlužují. Starší generace se čím dál, tím více dostává do ohniska veřejného zájmu. Nejen generační boje a debaty o systému důchodového zabezpečení, ale také otázky po spotřebitelské síle seniorů a po nejvhodnějším cílení jak produkce, tak v návaznosti na ni také marketingu, na tuto skupinu nabývají neustále na síle. Kniha Senior – zákazník budoucnosti vám představí: - nové podoby stáří - sedm tvrzení k marketingu pro seniory - strategii A.GE - změny životních zvyklostí a oblastí zisku - a mnoho dalšího Nejde o to, aby byli starší lidé stimulováni k utrácení svých peněz – stejně to přece dělají. Jedná se o otázku, za co své peníze vydají a jak je můžete za pomoci chytrých marketingových opatření a správných strategií přesvědčit o svých produktech a službách.