Objednávka

Vyzvánění

Vyzvánění
Tištěná kniha

66 % (3 Hodnocení)

Vyzvánění

66 % (3 Hodnocení)

Tištěná kniha - vázaná s laminovaným potahem

rok vydání 2021

297 Kč

Běžná cena 349 Kč

Ušetříte 52 Kč

Skladem 2 ks

Podrobnosti

O knize

Během méně než deseti let se ve Finsku objevila Nokia, aby se ujala vedoucího postavení v revoluci mobilních telefonů. Vyrostla v jednu z nejznámějších a nejcennějších značek na světě. Následoval však prudký úpadek vedoucí k prodeji obchodu s telefony společnosti Microsoft. Tato kniha zkoumá a analyzuje cestu značky a...
Během méně než deseti let se ve Finsku objevila Nokia, aby se ujala vedoucího postavení v revoluci mobilních telefonů. Vyrostla v jednu z nejznámějších a nejcennějších značek na světě. Následoval však prudký úpadek vedoucí k prodeji obchodu s telefony společnosti Microsoft. Tato kniha zkoumá a analyzuje cestu značky a snaží se zachytit...
Během méně než deseti let se ve Finsku objevila Nokia, aby se ujala vedoucího postavení v revoluci mobilních telefonů. Vyrostla v jednu z nejznámějších a nejcennějších značek na světě. Následoval však prudký úpadek vedoucí k prodeji obchodu s telefony společnosti Microsoft. Tato kniha zkoumá a analyzuje cestu značky a snaží se zachytit ponaučení pro každého, kdo chce pochopit, co mohlo po úžasném úspěchu vést k tak náhlému pádu společnosti Nokia. Je snadné položit vinu za její zánik k prahu značek Apple, Google a Samsung, ale znamenalo by to ignorovat jednu podstatnou skutečnost: Nokia začala kolabovat zevnitř mnohem dříve, než některé z těchto firem vůbec vstoupily na trh s mobilní komunikací, což činí příběh společnosti Nokia ještě zajímavějším. Autoři popisují a analyzují různé fáze cesty společnosti Nokia z privilegované perspektivy vnějšího pozorovatele (a s přístupem ke všem vedoucím pracovníkům za posledních dvacet let, po němž následoval koordinovaný výzkum v roce 2015). Toto je příběh o vůdcích, činících strategická a organizační rozhodnutí, o jejich chování a interakci, o tom, jak uspěli a nedokázali inspirovat či oslovit své zaměstnance. Snad nejzajímavější je na něm fakt, že otevírá příslovečnou „černou skříňku“ s odpověďmi na otázky proč a jak se věci uvnitř velkých organizací skutečně odehrávají. Proč došlo k úpadku? Kolika omylům bylo možné zabránit? Změnil se svět kolem společnosti Nokia příliš rychle na to, aby se přizpůsobila? Obsahoval snad její úspěch i semínka jejího selhání?

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

66%

(3 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

6.8.2023
Detailně vysvětlen příběh Nokie, která rozhodně je dobrou případovou studií.
16.3.2023
Dozajista podnětné čtení a zajímavé firmě s ještě zajímavější historií. Kniha je velmi poučná, obzvláště pro vrcholové manažery korporátních firem. I přes vše pozitivní co jsem zmínil kniha trpí popisně-studijním charakterem, který je docela nudný a není úplně jednoduché knihu číst. Špetka emocí by knihu odlehčila a našla i širší obecenstvo.
Dozajista podnětné čtení a zajímavé firmě s ještě zajímavější historií. Kniha je velmi poučná, obzvláště pro vrcholové manažery korporátních firem. I přes vše...
Dozajista podnětné čtení a zajímavé firmě s ještě zajímavější historií. Kniha je velmi poučná, obzvláště pro vrcholové manažery korporátních firem. I přes vše pozitivní co jsem zmínil kniha trpí popisně-studijním charakterem, který je docela nudný a není úplně jednoduché knihu číst. Špetka emocí by knihu odlehčila a našla i širší obecenstvo.
Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat