Objednávka

Vyhrajte každý den 300 Kč na nákup a zapojte se do slosování o čtečku PocketBook.

Tomáš Baťa ve vzpomínkách našich prodavačů

Tomáš Baťa ve vzpomínkách našich prodavačů
Tištěná kniha

92 % (5 Hodnocení)

Tomáš Baťa ve vzpomínkách našich prodavačů

92 % (5 Hodnocení)

Tištěná kniha - brožovaná

rok vydání 2022

109 Kč

Běžná cena 149 Kč

Ušetříte 40 Kč

Skladem > 5 ks

Podrobnosti

  • Nakladatel
  • Kategorie
  • Výška
    • 206.00 mm
  • Šířka
    • 147.00 mm
  • Hloubka
    • 9.00 mm
  • Hmotnost
    • 0.14 kg
  • Jazyk
    • čeština
  • Počet stránek
    • 80
  • Typ vazby
    • brožovaná
  • Ean
    • 9788090589681
  • ISBN
    • 9788090589681

O knize

Kniha představuje krátké osobní vzpomínky prodavačů firmy Baťa, kteří měli jedinečnou životní příležitost spolupracovat s Tomášem Baťou. Vzpomínky na Tomáše Baťu byly nejprve publikovány jako součást podnikových novin. Knižní podoba vznikla až v roce 1944 zásluhou Jana Knapa, který vzpomínky sesbíral. Jedná se tedy o...
Kniha představuje krátké osobní vzpomínky prodavačů firmy Baťa, kteří měli jedinečnou životní příležitost spolupracovat s Tomášem Baťou. Vzpomínky na Tomáše Baťu byly nejprve publikovány jako součást podnikových novin. Knižní podoba vznikla až v roce 1944 zásluhou Jana Knapa, který vzpomínky sesbíral. Jedná se tedy o autentický dobový...
Kniha představuje krátké osobní vzpomínky prodavačů firmy Baťa, kteří měli jedinečnou životní příležitost spolupracovat s Tomášem Baťou. Vzpomínky na Tomáše Baťu byly nejprve publikovány jako součást podnikových novin. Knižní podoba vznikla až v roce 1944 zásluhou Jana Knapa, který vzpomínky sesbíral. Jedná se tedy o autentický dobový text. Prodavačem firmy Baťa se mohl stát pouze ten, kdo oplýval nejen obchodními dovednostmi, ale zejména znalostí psychologie a etiky. Prodavač měl být osobním přítelem každého zákazníka. Možnost stát se prodavačem firmy Baťa byla vnímána jako společenská prestiž. Povolání prodavače bylo náročné a přinášelo různé životní situace, které byly vždy umocněny, byl-li přítomen šéf. Mnohé vzpomínky se shodují v tom, že Tomáš Baťa nebyl pro své prodavače pouze autoritou, ale v prvé řadě vzorem. Vzorem člověka, kterého vystihovala přímost a otevřenost. Tyto vzpomínky jsou úsměvné a vtipné, ukazují situace, ve kterých se zračí Baťův charakter i jeho podnikatelské a lidské vlastnosti. Tomáš Baťa zastával názor, že zákazník si za své peníze zaslouží víc, než jen kvalitní zboží a službu, že si zaslouží zážitek. Prodavače vedl tak, aby byli schopni zákazníkovi zážitek dopřát, sám jim byl vzorem a řídil se heslem: "Náš zákazník - náš pán." Kniha je vhodná pro každého, kdo má zájem poznat povahu Tomáše Bati a jeho vliv na prodavače, jeho zásady, které uplatňoval při prodeji obuvi. Osobní vzpomínky prodavačů jsou čtivé, krátké a výstižné. Skrze osobní vzpomínky prodavačů má tak čtenář možnost představit si, jak probíhal prodej a služba na baťovských prodejnách. Kniha je vhodná i pro čtenáře, kteří se s odkazem Baťa nikdy nesetkali a hledají jen inspirativní a lehké baťovské čtení.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

92%

(5 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

30.10.2017

3

Je potřeba si připomnout rodáky vlastního města a taky být na ně patřičně hrdý, protože to, co tento Muž vybudoval, na to se nezapomíná.
23.7.2023
Moc zajímavé čtení, po stu letech skoro neuvěřitelné - jak se Baťa staral o obchod a zákazníky, a jak to učil i své zaměstnance, především v obchodě, o které se staral nemenší měrou. Pracovitost, pečlivost, prozíravost, přehled, počestnost - takových pět P vidím v jejich tehdy opravdu prestižní práci já. A málo z toho se dnes vidí u prodejců nejrůznějšího druhu, o úctě, slušnosti a zejména heslu Náš...
Moc zajímavé čtení, po stu letech skoro neuvěřitelné - jak se Baťa staral o obchod a zákazníky, a jak to učil i své zaměstnance, především v obchodě, o které se...
Moc zajímavé čtení, po stu letech skoro neuvěřitelné - jak se Baťa staral o obchod a zákazníky, a jak to učil i své zaměstnance, především v obchodě, o které se staral nemenší měrou. Pracovitost, pečlivost, prozíravost, přehled, počestnost - takových pět P vidím v jejich tehdy opravdu prestižní práci já. A málo z toho se dnes vidí u prodejců nejrůznějšího druhu, o úctě, slušnosti a zejména heslu Náš zákazník - náš pán ani nemluvě.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat