Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 300.00 mm
-
Šířka
- 210.00 mm
-
Hloubka
- 5.00 mm
-
Hmotnost
- 0.48 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 138
-
Typ vazby
- ostatní
-
Ean
- 9788087591963
-
ISBN
- 9788087591963
O knize
Učebnice zeměpisu pro 7. ročník je vytvořena v souladu s moderními trendy výuky zeměpisu. Důraz je kladen na názornost, srozumitelnost, logické souvislosti a mezipředmětové vztahy. Učebnicové texty jsou systematicky a přehledně členěny do tematických kapitol. Každá kapitola začíná vždy na nové straně. Hlavní učební...
Učebnice zeměpisu pro 7. ročník je vytvořena v souladu s moderními trendy výuky zeměpisu. Důraz je kladen na názornost, srozumitelnost, logické souvislosti a mezipředmětové vztahy. Učebnicové texty jsou systematicky a přehledně členěny do tematických kapitol. Každá kapitola začíná vždy na nové straně. Hlavní učební text je psán přehledně...
Učebnice zeměpisu pro 7. ročník je vytvořena v souladu s moderními trendy výuky zeměpisu. Důraz je kladen na názornost, srozumitelnost, logické souvislosti a mezipředmětové vztahy. Učebnicové texty jsou systematicky a přehledně členěny do tematických kapitol. Každá kapitola začíná vždy na nové straně. Hlavní učební text je psán přehledně a jednoduše s ohledem na věk žáků. Součástí učebnice jsou i ukázky z krásné literatury a související otázky k porozumění textu. Každá větší kapitola je zakončena cyklickým opakováním. Učebnice obsahuje mnoho názorných fotografií, obrázků a schémat. Díky nim pochopí žáci lépe učivo. Text doplňuje velké množství map, které pomáhají žákům orientovat se v prostoru. Základní text je doplněn zajímavostmi, které jsou uvedeny drobnějším písmem ve žlutém sloupci po okrajích učebnice. Najdete zde i medailonky významných osobností. Právě tyto zajímavosti, přehledné obrázky a mapy motivují žáky k učení. Vedle mezipředmětových vztahů zařazených přímo v textu najdete na spodním okraji rovněž dvě klíčová slovíčka ze stránky přeložená do angličtiny (včetně výslovnosti). V závěru nechybí ani klíčové kompetence a očekávané výstupy k probranému učivu.