Holistická marketingová koncepce

5 0

Holistická marketingová koncepce

Doporučená cena: 230 

Sleva: 17 %

Ušetříte: 39 

Cena pro Vás: 191 

Dostupnost: Ihned odesíláme

Hlídací pes:

- +

ParametryHolistická marketingová koncepce

Druh zboží:Kniha

Vydavatel/výrobce:ÚSTAV PRÁVA

Počet stran:112

Vazba:Brožovaná s přebalem matná

Rozměry:230 x 150 x 8

Kód:0136764

EAN:9788090524729

ISBN:978-80-905247-2-9

Rok vydání:2013

Jazyk:Česky

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed.

Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem.

Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky.

Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.

Jméno
Hodnocení
Recenze
Odeslat recenzi

Odeslat příteli Tisk produktu

Novinky e-mailem

Přejete-li si dostávat naše knižní novinky, stačí vyplnit Váš e-mail.

Nabídka pro knihovny

Získejte výraznou SLEVU na všechny tituly Mladé fronty.

VÍCE INFORMACÍ

Knižní klub

Tradiční program pro zástupce škol s nabídkou knih zlevněných o 20 - 50 %

výhody klubu
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek.Více informací o použití cookies.
OK