Chtěli byste zhubnout, a hlavně se o své tělo dobře starat, aby se cítilo fit? Tak byste měli zkusit vařit za pomoci low carb kuchařek! Takzvaná low carb neboli nízkosacharidová strava získává v posledních letech na popularitě. Lidé si totiž čím dál tím více uvědomují, že cukr a obecně „rychlé“ sacharidy, mezi které můžeme řadit i ovoce, a většina klasických příloh, není pro tělo tím správným palivem.   Více
Velmi často si lidé nízkosacharidovou stravu představují tak, že stačí vyřadit ze života cukr. Tak tomu ale ve své podstatě není. Hlavní představou je snížení množství sacharidů ve stravě, tedy omezení konzumace cukrovinek, ovoce, ale třeba i velké části příloh.

Zdá se vám to jako nepřekonatelná překážka? Stále více lidí, kteří jsou s low carb stravou nadmíru spokojení, by vás vyvedlo z omylu. Nevíte, čím byste sacharidy ve stravě nahradili a co vlastně tedy vůbec vařit? S tím vám pomohou low carb kuchařky zaměřené přímo na tento typ stravování.

Na dny, kdy je na přípravu jídla málo času, je zaměřená nízkosacharidová kuchařka Rychlé recepty Low Carb, se kterou uvaříte do 30 minut. Nebudete se tak muset trápit dlouhým přemýšlením nad tím, co uvařit. Z kuchařky si díky rozmanitosti receptů vybere své oblíbené recepty každý. Na své si přijdou milovníci masa, ryb, ale i vegetariáni a vegani.

O tom, že nízkosacharidové stravování není dieta, ale životní styl, vás přesvědčí kuchařka Cukrfree známé blogerky Janiny Černé. Ukáže vám, že i život bez cukru může být plný potěšení z dobrého jídla. Cukrfree je jednou z nejoblíbenějších kuchařek pro tento typ stravy. Všechny recepty v kuchařce jsou navíc bezlepkové.

Šikovným pomocníkem je také kniha 100 nejlepších receptů nízkosacharidové diety. Díky ní si můžete být jistí, že jídla, která budete vařit, jsou nutričně vyvážená a plnohodnotná. Nemusíte se tak bát, že by vás trápil hlad. Zjistíte, jaké zdroje tuků a bílkovin jsou plnohodnotné a budete nabití energií.