Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

5 0

Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Doporučená cena: 159 

Sleva: 10 %

Ušetříte: 16 

Cena pro Vás: 143 

Dostupnost: Poslední kusy

Hlídací pes:

- +

ParametryMarketing a management pro střední a vyšší hotelové školy

Druh zboží:Kniha

Vydavatel/výrobce:FORTUNA

Počet stran:152

Vazba:Brožovaná bez přebalu lesklá

Rozměry:210 x 150 x 10

Kód:0098521

EAN:9788073730611

ISBN:978-80-7373-061-1

Rok vydání:2010

Jazyk:Česky

Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera a styly vedení. Zorientují se v systému organizace managementu v hotelnictví. Seznámí se také s významem hotelových řetězců.

Jméno
Hodnocení
Recenze
Odeslat recenzi

Odeslat příteli Tisk produktu

Novinky e-mailem

Přejete-li si dostávat naše knižní novinky, stačí vyplnit Váš e-mail.

Nabídka pro knihovny

Získejte výraznou SLEVU na všechny tituly Mladé fronty.

VÍCE INFORMACÍ

Knižní klub

Tradiční program pro zástupce škol s nabídkou knih zlevněných o 20 - 50 %

výhody klubu
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek.Více informací o použití cookies.
OK