Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

5 0

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Doporučená cena: 358 

Sleva: 15 %

Ušetříte: 54 

Cena pro Vás: 304 

Dostupnost: Ihned odesíláme

Hlídací pes:

- +

ParametryMarketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Druh zboží:Kniha

Vydavatel/výrobce:Wolters Kluwer

Počet stran:196

Vazba:Brožovaná bez přebalu lesklá

Rozměry:210 x 150 x 9

Kód:0240010

EAN:9788081684074

ISBN:978-80-8168-407-4

Jazyk:Slovensky

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaniu v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V troch kapitolách sa autori venujú špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovanie marketingového mixu. V publikácii nájdete množstvo príkladov spracovaných priamo z praxe a takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v nej nájdu nielen študenti, ale takisto každý, kto sa zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi.

Jméno
Hodnocení
Recenze
Odeslat recenzi

Odeslat příteli Tisk produktu

PODOBNÉ KNIHY

DALŠÍ PODOBNÉ KNIHY

Novinky e-mailem

Přejete-li si dostávat naše knižní novinky, stačí vyplnit Váš e-mail.

Nabídka pro knihovny

Získejte výraznou SLEVU na všechny tituly Mladé fronty.

VÍCE INFORMACÍ

Knižní klub

Tradiční program pro zástupce škol s nabídkou knih zlevněných o 20 - 50 %

výhody klubu
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek.Více informací o použití cookies.
OK