Marketing ve věku společnosti Google

5 0

Marketing ve věku společnosti Google

Doporučená cena: 349 

Sleva: 17 %

Ušetříte: 59 

Cena pro Vás: 290 

Dostupnost: Rozebráno

Hlídací pes:

ParametryMarketing ve věku společnosti Google

Druh zboží:Kniha

Vydavatel/výrobce:CPress

Počet stran:248

Vazba:Neznámá

Rozměry:230 x 170 x 13

Kód:0118712

EAN:9788025133576

ISBN:978-80-251-3357-6

Rok vydání:2011

Jazyk:Česky

Vaši zákazníci vás hledají ve vyhledávačích – najdou vás? Jakou máte obchodní strategii pro přirozené vyhledávání ve vyhledávačích Google či Seznam? Pokud zatím žádnou, pak vám chybí jedna klíčová součást obchodní strategie a zavíráte si cestu k mnoha potenciálním zákazníkům, kteří vás ve vyhledávačích hledají. Tato kniha je praktickým průvodcem s netechnickým výkladem zaměřeným na management fi rem, pracovníky oddělení marketingu či produktové manažery. Poskytne vám vše potřebné, abyste mohli začít utvářet obchodní strategii, která plně využije všech přínosů nabízených vyhledáváním.

Autorka, která působila přímo ve společnosti Google, vám poradí, jak vyzrát na přirozené vyhledávání, aniž byste museli utratit horentní sumy za reklamní kampaně v oblasti placeného vyhledávání. Naučíte se vyhledávání efektivně zařadit do svého marketingového mixu, a zajistíte si tak dlouhodobý růst návštěvnosti a množství zákazníků.

Jak vám bude kniha užitečná ? Nevěnuje se placenému, ale přirozenému vyhledávání, na jehož výsledky kliká až 86 % uživatelů ? Naučí vás, jak integrovat vyhledávací strategii do všech aspektů byznysu ? Zjistíte, jak prakticky využít informace o tom, co lidé hledají ? Poradí, jak zajistit, aby vás lidé v rámci přirozeného vyhledávání našli ? Naučí vás, jak se dostat ve výsledcích vyhledávání nejvýše ? Navrhne, jak dosáhnout hlavního cíle – získávat stále více nových zákazníků Komu je kniha určena Jste-li řídícím pracovníkem, nabídne vám tato kniha celostní pohled na to, jak vyhledávání zapadá do vaší celkové podnikatelské strategie a jak byste je měli do své organizace integrovat. Jste-li pracovníkem marketingu, vývojářem, návrhářem uživatelského rozhraní či pracujete-li jiným způsobem v oblasti získávání zákazníků, vývoje produktů nebo rozšiřování povědomí o společnosti, ukáže vám tato kniha, jak začlenit vyhledávání do vašeho již existujícího rámce tak, abyste dosahovali ještě větších výnosů. O autorce: Vanessa Fox je uznávanou propagátorkou a konzultantkou v oblasti vyhledávání. Společnost Google ji zaměstnala jako mluvčí odpovědnou za komunikaci týkající se fungování vyhledávacího algoritmu Googlu. Je autorkou portálu Google centrála pro webmastery – rozhraní slučujícího důležité nástroje pro tvůrce a správce webů. Typ Název souboru Velikost Strana 210 2.52 MB Jméno Příjmení Typ autorství Vanessa Fox Literární

Jméno
Hodnocení
Recenze
Odeslat recenzi

Odeslat příteli Tisk produktu

Novinky e-mailem

Přejete-li si dostávat naše knižní novinky, stačí vyplnit Váš e-mail.

Nabídka pro knihovny

Získejte výraznou SLEVU na všechny tituly Mladé fronty.

VÍCE INFORMACÍ

Knižní klub

Tradiční program pro zástupce škol s nabídkou knih zlevněných o 20 - 50 %

výhody klubu
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek.Více informací o použití cookies.
OK