Mezinárodní marketing a informační technologie

5 0

Mezinárodní marketing a informační technologie

Doporučená cena: 315 

Sleva: 13 %

Ušetříte: 43 

Cena pro Vás: 272 

Dostupnost: Poslední kusy

Hlídací pes:

- +

ParametryMezinárodní marketing a informační technologie

Druh zboží:Kniha

Vydavatel/výrobce:Wolters Kluwer

Počet stran:196

Vazba:Brožovaná bez přebalu lesklá

Rozměry:208 x 146 x 10

Kód:0121917

EAN:9788073576905

ISBN:978-80-7357-690-5

Rok vydání:2011

Jazyk:Česky

Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.

Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.

Jméno
Hodnocení
Recenze
Odeslat recenzi

Odeslat příteli Tisk produktu

Novinky e-mailem

Přejete-li si dostávat naše knižní novinky, stačí vyplnit Váš e-mail.

Nabídka pro knihovny

Získejte výraznou SLEVU na všechny tituly Mladé fronty.

VÍCE INFORMACÍ

Knižní klub

Tradiční program pro zástupce škol s nabídkou knih zlevněných o 20 - 50 %

výhody klubu
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek.Více informací o použití cookies.
OK