Moderní marketingová komunikace

5 0

Moderní marketingová komunikace

Doporučená cena: 419 

Sleva: 15 %

Ušetříte: 63 

Cena pro Vás: 356 

Dostupnost: Poslední kusy

Hlídací pes:

- +

ParametryModerní marketingová komunikace

Druh zboží:Kniha

Vydavatel/výrobce:GRADA

Počet stran:320

Vazba:Pevná bez přebalu lesklá

Rozměry:240 x 170 x 20

Kód:0109436

EAN:9788024736228

ISBN:978-80-247-3622-8

Rok vydání:2010

Jazyk:Česky

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.

Jméno
Hodnocení
Recenze
Odeslat recenzi

Odeslat příteli Tisk produktu

Novinky e-mailem

Přejete-li si dostávat naše knižní novinky, stačí vyplnit Váš e-mail.

Nabídka pro knihovny

Získejte výraznou SLEVU na všechny tituly Mladé fronty.

VÍCE INFORMACÍ

Knižní klub

Tradiční program pro zástupce škol s nabídkou knih zlevněných o 20 - 50 %

výhody klubu
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek.Více informací o použití cookies.
OK