Psychologie reklamy

5 0

Psychologie reklamy

Doporučená cena: 459 

Sleva: 15 %

Ušetříte: 69 

Cena pro Vás: 390 

Dostupnost: Poslední kusy

Hlídací pes:

- +

ParametryPsychologie reklamy

Druh zboží:Kniha

Vydavatel/výrobce:GRADA

Počet stran:328

Vazba:Brožovaná bez přebalu lesklá

Rozměry:245 x 175 x 17

Kód:0126884

EAN:9788024740058

ISBN:978-80-247-4005-8

Rok vydání:2012

Jazyk:Česky

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Jméno
Hodnocení
Recenze
Odeslat recenzi

Odeslat příteli Tisk produktu

PODOBNÉ KNIHY

DALŠÍ PODOBNÉ KNIHY

Novinky e-mailem

Přejete-li si dostávat naše knižní novinky, stačí vyplnit Váš e-mail.

Nabídka pro knihovny

Získejte výraznou SLEVU na všechny tituly Mladé fronty.

VÍCE INFORMACÍ

Knižní klub

Tradiční program pro zástupce škol s nabídkou knih zlevněných o 20 - 50 %

výhody klubu
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek.Více informací o použití cookies.
OK