Slovník teórie médií A-Ž

5 0

Slovník teórie médií A-Ž

Doporučená cena: 595 

Sleva: 17 %

Ušetříte: 101 

Cena pro Vás: 494 

Dostupnost: Ihned odesíláme

Hlídací pes:

- +

ParametrySlovník teórie médií A-Ž

Druh zboží:Kniha

Vydavatel/výrobce:Literárne informačné centrum

Počet stran:352

Vazba:Pevná bez přebalu lesklá

Rozměry:245 x 180 x 25

Kód:0127073

EAN:9788081190421

ISBN:978-80-8119-042-1

Rok vydání:2012

Jazyk:Slovensky

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.

Jméno
Hodnocení
Recenze
Odeslat recenzi

Odeslat příteli Tisk produktu

Novinky e-mailem

Přejete-li si dostávat naše knižní novinky, stačí vyplnit Váš e-mail.

Nabídka pro knihovny

Získejte výraznou SLEVU na všechny tituly Mladé fronty.

VÍCE INFORMACÍ

Knižní klub

Tradiční program pro zástupce škol s nabídkou knih zlevněných o 20 - 50 %

výhody klubu
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek.Více informací o použití cookies.
OK