Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

5 0

Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Doporučená cena: 89 

Sleva: 10 %

Ušetříte:

Cena pro Vás: 80 

Dostupnost: Ihned odesíláme

Hlídací pes:

- +

ParametrySlovník základních pojmů z marketingu a managementu

Druh zboží:Kniha

Vydavatel/výrobce:FORTUNA

Počet stran:48

Vazba:Brožovaná bez přebalu lesklá

Rozměry:205 x 145 x 5

Kód:0056388

EAN:9788071685043

ISBN:80-7168-504-6

Rok vydání:2005

Jazyk:Česky

Jde o oborový slovník, který si klade za cíl seznámit především studenty středních škol s nejdůležitějšími termíny dané odbornosti.

Jméno
Hodnocení
Recenze
Odeslat recenzi

Odeslat příteli Tisk produktu

PODOBNÉ KNIHY

DALŠÍ PODOBNÉ KNIHY

Novinky e-mailem

Přejete-li si dostávat naše knižní novinky, stačí vyplnit Váš e-mail.

Nabídka pro knihovny

Získejte výraznou SLEVU na všechny tituly Mladé fronty.

VÍCE INFORMACÍ

Knižní klub

Tradiční program pro zástupce škol s nabídkou knih zlevněných o 20 - 50 %

výhody klubu
Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek.Více informací o použití cookies.
OK